// کد مطلب: ۱۵۸۴۰۵

اختصاصی/بانک ایران زمین

توسعه اقتصادی و شفافیت اولویت برنامه‌ای در بانک ایران زمین

توسعه اقتصادی و شفافیت اولویت برنامه‌ای در بانک ایران زمین
لینک کوتاه کپی شد

بانک ایران زمین در چند ماه اخیر با ایجاد بهره‌وری موفق، توانست درآمد خود را نسبت به هزینه‌ها افزایش دهد. توسعه اقتصادی یکی از اولویت های اصلی سیستم بانکی کشور است و بانک ایران زمین نیز با تمام قدرت در این مسیر گام بر می دارد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری طلانیوز، بررسی عملکرد بانک ایران زمین در سال جاری نشان می‌دهد که برنامه راهبردی-مدیریتی بانک در مسیر بهره‌وری و افزایش درآمد محقق شده است. وزمین در راستای اجرای برنامه رشد تولید شرکت‌های دانش‌بنیان، با حمایت از شرکت‌های نوآور، توانسته است نقش مؤثری در رشد و توسعه دانش و ایده‌های نوآورانه داشته باشد.

مدیران این بانک که جلودار شفافیت در استقرار نظام بانکداری الکترونیک است، با ایجاد مرکز نوآوری، در تلاش هستند تا فضایی برای اجرایی شدن ایده‌های نو محقق کنند. وزمین در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های نوین و ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و متقاضیان دریافت وام، مسیر توسعه بانکداری دیجیتال را در این مجموعه با سهولت و آسانی براساس روش‌های روز دنیا به انجام برساند. 

پلتفرم‌های همراه بانک فراز و همراه پلاس فراز ایران زمین، همچنین اینترنت بانک ایران زمین از جمله محصولات فناورمحور بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال است که متقاضیان و مشتریان می‌توانند سرویس‌های بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مهمترین موضوع برای کارکنان ایران زمین که توسط مدیریت این بانک تبیین شده، ارائه سرویس ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه ترین زمان است و در این راه با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در جهت ایجاد ارزش افزوده برای آنان تلاش می‌کند.

بانک ایران زمین با تمرکز بر بانکداری دیجیتالی و فضای کسب و کار دیجیتالی، با تاکید بر نیاز‌های مشتری، مشتریان بیشتری را جذب کرده است. بر این اساس با حمایت از فعالیت بنگاه‌های این بخش، تسهیلات اعطایی به بخش خصوصی را با ۳۲‌درصد رشد به ۳۵۳‌هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال رسانده است.

این بانک که با بروزرسانی خدمات و ارائه تسهیلات و مشوق‌های حمایتی، نقش اساسی در توسعه اقتصادی کشور دارد و به عنوان بانک حامی تولید و صنعت ایران زمین از آن یاد می‌شود، با جمع آوری نقدینگی سرگردان مردم و در اختیار گذاشتن این منابع به صورت سرمایه در گردش به واحد‌های تولیدی، نقش مهمی در توسعه کسب‌وکار‌های خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان ایفا کرده است. 

موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. در همین راستا. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانسته است با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.

 

نوشته شده توسط
فاطیما زراعت دوست

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه