// کد مطلب: ۱۵۹۶۳۳

اختصاصی طلانیوز :

درخشش بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال

درخشش بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال
لینک کوتاه کپی شد

بانک ایران زمین با تمرکز بر بانکداری دیجیتال و در ادامه تحقق چشم انداز این بانک که همان رسیدن به بانک تمام دیجیتال است، توانست دنیای جدیدی از سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهد. این بانک که در سال گذشته رشد ۳۶ درصدی تعداد کاربران را تجربه کرد با تمرکز بر بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

به گزارش طلانیوز، خدمات نوآورانه بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال را می‌توان در زمره یکی از بهترین‌های مشتری‌مداری میان بانک‌های کشور عنوان کرد. این بانک با ارائه سرویس های خاص به مشتریان و ایجاد یک اکوسیستم امن در سال گذشته موفق شد تا رشد ۳۶ درصدی میزان کاربران بانکداری دیجیتال را به ثبت برساند. 

بانک ایران زمین با تلاش کارکنان و مدیریت خود در حوزه فناوری اطلاعات، سعی کرده است تا با ارائه سرویس‌های مطلوب در پلتفرم‌های بانک، نیازمندی‌های مشتریان و کاربران خود را تامین کند.

گزارش فعالیت‌های بانک ایران زمین در حوزه بانکداری الکترونیک نشان می‌دهد که ۹۷ درصد تراکنش‌های این بانک از طریق سرویس‌های بانکداری دیجیتال انجام می‌شود. 

تسهیل در ارائه خدمات، اهمیت قائل شدن برای وقت مشتریان با خدمات غیرحضوری از مهم‌ترین رویکردهای بانک ایران زمین در توسعه بانکداری الکترونیک است. از جمله برنامه‌های بانک ایران زمین در مسیر بانکداری دیجیتال، راه‌اندازی مرکز نوآوری در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و بنگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدی است. 

بانک ایران زمین با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی در راستای استراتژی‌های اقتصاد دیجیتال خود، یکی از گام‌های اساسی خود را در مسیر توسعه کسب‌وکار دیجیتال برداشته است. این زیرساخت به بهبود فعالیت سریع کمک کرده و یک برتری رقابتی برای کسب وکار‌ها خصوصا در حوزه فناوری‌های مالی را برای بانک ایران زمین ایجاد کرده است.

بانک ایران زمین، با توسعه کسب وکار از طریق سرمایه گذاری ریسک پذیر توسط هلدینگ فناوری اطلاعات خود و مرکز نوآوری چشم‌انداز روشنی را برای سهامداران و آینده درآمدی و توسعه‌ای «وزمین» ایجاد کرده است. سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین نیز با شناسایی و کاهش ریسک‌های عملیاتی، بهبود عملکرد و کارایی بانک را تأثیرگذار می‌کند. 

با توجه به زیرساخت‌های موجود در مرکز نوآوری ایران ‌زمین، در کنار امکان دسترسی به زیرساخت بانکداری باز، شرایط بسیار مناسبی برای حضور کسب‌وکارهای نوپا، صاحبان ایده و طرح‌های نوآورانه در قالب برنامه‌های شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری کسب‌وکار فراهم آمده است و همین عامل اقبال کسب و کارهای خرد به این بانک را رقم زده است. 

علاوه بر این، بانک ایران زمین با اجرای برنامه‌های نوین و ارائه خدمات غیرحضوری همچون همراه بانک فراز ایران زمین، مسیر توسعه بانکداری دیجیتال را با سهولت و آسانی براساس روش‌های روز دنیا و استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در طراحی برنامه کاربردی فراز ایران زمین به انجام می‌رساند. 

پلتفرم‌های همراه بانک فراز و همراه پلاس فراز ایران زمین، همچنین اینترنت بانک ایران زمین از جمله محصولات فناورمحور بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال است که متقاضیان و مشتریان می‌توانند سرویس‌های بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند. 

گزارش فاطیما زراعت دوست

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه