// کد مطلب: ۱۶۰۰۹۲

بانک سینا

رشد ۲٫۵ برابری سودسازی بانک سینا

رشد ۲٫۵ برابری سودسازی بانک سینا
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا فتحعلی با بیان اینکه رشد ۲.۵ برابری سودسازی بانک سینا در سال جاری نسبت به سال گذشته اتفاق افتاده است، گفت: در حال حاضر برنامه افزایش سرمایه هم در دستور کار داریم که همین مساله به ادامه روند مثبت سهام بانک سینا کمک می کند.

مدیرعامل بانک سینا در گفتگو با خبرنگا درباره سیبانک و بانکداری الکترونیکی بانک سینا، گفت: اپلیکیشن سیبانک طرحی در راستای هوشمندسازی خدمات بانک سینا است و گامی برای توسعه صنعت بانکداری کشور است و با توجه به اینکه بسیاری از خدمات و محصولات بانک از طریق سیباک ارائه می شود کمک می کند تا مشتریان بتوانند زمان را مدیریت کنند و از خدمات بانکی بهره مند شوند.

غلامرضا فتحعلی با بیان اینکه سیاست تسهیلات فعلا بدون ضامن است، تصریح کرد: به زودی کلیه تسهیلات تکلیفی بانک سینا در قالب پلتفرم سیبانک ارائه می‌شود. ارائه تسهیلات با یک یا دو ضامن مطابق با مقررات است و کارمزد تسهیلات متعارف با مصوبات بانک مرکزی است .

برای نمونه قرض الحسنه ۴ درصد و برای عقود ۲۳ درصد است و بر مبنای دوره انتظار مشتریان بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه بانک سینا در بانکداری دیجیتال به عنوان موتور محرک و جزء لاینفک طرح راهبردی کسب‌وکار است که با سرعت ادامه می‌یابد و زیست‌بوم مبتنی بر طراحی و ارائه پلتفرم‌های مختلف برای گروه‌های مشتریان از مصادیق بارز حرکت در همین مسیر است و بر همین اساس تاکنون پلتفرم‌های «سیبانک» و «سیمارت» به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به اینکه افزایش سرمایه در دستور کار بانک قرار دارد که همین مساله به ادامه روند مثبت سهام بانک سینا کمک می کند، اظهار کرد: طبق عملکرد بانک سینا در ۶ ماهه حدود ۱۹۹ میلیارد تومان حجم وصولی بانک بوده در حالی که سال گذشته بانک ۱۱۸ میلیارد تومان وصولی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه بانک سینا در شش ماهه سال جاری در شاخص مالی و رشد منابع ارتقای ۲۵ درصدی داشته است گفت: همچنین منابع بانک در سال جاری به ۷۴ هزار میلیارد تومان رسیده در حالی که پایان سال گذشته حدود ۵۹ هزار میلیارد تومان بود و با توجه به اینکه بانک راهبردهای توسعه خطوط کسب و کار و توسعه بانکداری دیجیتال را در اولویت کار قرار داده است و همین مساله در عملکرد آینده بانک تاثیر مثبت بسزایی خواهد داشت

به گزارش نبض اقتصاد، یکی از اقدامات بانک سینا در سال جاری راه اندازی اپلیکیشن سیبانک بوده که مزیت های زیادی را برای مشتریان به همراه دارد و آنها فرآیند احراز هویت را بدون مراجعه حضوری به شعبه در این اپلیکیشن انجام داده و سپس تایید اطلاعات هویتی و اقامتی و انتخاب نوع حساب و نوع شعبه را انجام داده و غیرحضوری نسبت به افتتاح حساب و درخواست کارت اقدام کنند. همچنین این امکان مهیا شده که مشتریان بتوانند از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و در ۲۴ ساعته بهره مند شود و این اتفاق به معنای افزایش گردش حساب بانک خواهد بود که چشم انداز آن رشد سودسازی سهام بانک است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه