// کد مطلب: ۱۶۰۴۵۲

اختصاصی طلانیوز / بانک ایران زمین

مزیت‌های جدید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

مزیت‌های جدید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
لینک کوتاه کپی شد

بانک ایران زمین براساس چشم اندازی که برای باشگاه مشتریان خود در نظر دارد نه تنها تصمیم به بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتریان به بانک دارد، بلکه با دریافت سرویس‌هایی که در این باشگاه در نظر گرفته شده با بازاریابی و جذب مشتریان ارزشمند در نظام بانکی، قصد دارد مسیر جدیدی را در ارایه سرویس‌های باشگاه مشتریان در نظام بانکی ترسیم کند.

به گزارش اختصاصی طلانیوز، ارائه خدمات ویژه و با کیفیت در باشگاه مشتریان می‌تواند مشتریان را ترغیب به باقی‌ماندن در بانک و سبب افزایش وفاداری آن‌ها به بانک شود. بانک ایران زمین همواره رویکرد فعالیت خود را در کنار حمایت از کسب و کارهای تولیدی و توسعه اقتصاد ملی بر مبنای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه با اصل مشتری‌مداری بنیان نهاده است. 

طی یک دهه اخیر با توجه به افزایش چشمگیر رقابت در حوزه خدمات مختلف، به خصوص بانکی، و با توجه به ماهیت یکسان آن‌ها، مسئله باشگاه مشتریان برای بانک‌ها از اهمیت بالایی بین مشتریان قرار گرفت. باشگاه مشتریان یک استراتژی قوی برای بانک هایی است که می خواهند وفاداری مشتریان را افزایش دهند و روابط بلندمدتی را با آنها ایجاد کنند. در واقع مشتریان بانک که در باشگاه بانک هم عضو می باشند خدمات ویژه ای را دریافت می نمایند، در واقع عضویت در باشگاه ایجاد فرصت استفاده از مزایای منحصربه فرد نسبت به سایر مشتریان است.

بانک ایران‌ زمین با راه‌اندازی باشگاه مشتریان این امکان را به مشتریان جدید و قدیمی داده تا با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی به کسب امتیاز و افزایش رتبه خود بپردازند، و امتیازهایشان را در انواع سبد هدایای نقدی، غیر نقدی، خدماتی،قرعه کشی، احسان و نیکی، بازی و سرگرمی هزینه نمایند .

امتیاز های کسب شده قابلیت بهره‌برداری و استفاده در انواع سبد هدایای نقدی و غیر نقدی، خرید شارژ تلفن همراه ،شرکت در قرعه کشی و همچنین بازی و سرگرمی را خواهد داشت. چنانچه هم اکنون مشتری بانک ایران زمین هستید، الزامی به افتتاح حساب جدید نبوده و از طریق مانده سپرده های خود و استفاده هر چه بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، میتوانید امتیاز کسب نمایند.

یکی از اتفاقات مهمی که توسط بانک ایران زمین در حوزه جذب اعتماد مشتریان به انجام رسیده است، تعامل و همکاری با بانک سینا به عنوان یک رقیب در راستای بهره‌گیری از توان حداکثری رضایت مشتریان است. بانک ایران زمین همواره محوریت مشتری‌مداری را از اصول بانکداری خود درنظر گرفته است. 

بهبود تجربه‌ای که دو بانک سینا و بانک ایران زمین را بر آن داشت تا با یک اقدام مشترک با بهره‌گیری از یک مدل استاندارد و جهانی نسبت به پیشبرد این هم‌افزایی فارغ از مباحث رقابتی اقدام نمایند. 

این نگرانی که اطلاعات مشتریان در اختیار رقیب قرار نگیرد، برای تمامی بانک‌های کشور وجود دارد، اما این همکاری نشان داد چنانچه اراده‌ای برای کاهش هزینه‌ها و ورود سریع به بازار وجود داشته باشد، قطعا راه برای رسیدن به اهداف مشترک بدون آسیب به کسب و کار بانک‌ها در کشور وجود دارد.

همراهی دو بانک سینا و ایران زمین در این حوزه می‌تواند نه تنها به تقویت و ارتقای توانمندی فناوری و انفورماتیک آن‌ها کمک کند، بلکه به ارائه خدمات بانکداری دیجیتال بهتر به مشتریان، بهبود روش‌ها و فرآیندها، اشتراک گذاری دانش دو بانک و بهره‌مندی از تجارب و دانش‌ یکدیگر منجر شود.

برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، کافیست به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به افتتاح اولین حساب اقدام نمایید، پس از 24 ساعت به خانواده بزرگ باشگاه مشتریان بانک ایران زمین پیوسته و پس از آن می توانید با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک، افزایش مانده سپرده و مشارکت در رویدادها به کسب امتیاز بپردازید.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه