// کد مطلب: ۱۶۴۴۴۸

بانک قرض الحسنه رسالت

پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت فرارسیدن سال نو

پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت فرارسیدن سال نو
لینک کوتاه کپی شد

️محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت فرارسیدن سال نو پیامی صادر کرد.

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن هدی للناس و بینات من الهدی والفرقان

تقارن پربرکت بهار قرآن با بهار طبیعت جلوه های از تازه شدن روح و جان انسان و تازه شدن طبیعت را به نمایش می گذارد.

سال ۱۴۰۲ برای رسالتی ها سالی با برکت و موفقیت بود، سالی که درآن مهمترین آرزوی بسیاری از علما و اندیشمندان اسلامی محقق شد و سالی که مهمترین رویداد تاریخ رسالت یعنی عملیاتی شدن “نظام پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد” به سرانجام رسید و در تاریخ نظام بانکی جمهوری اسلامی ثبت شد.

سالی که رسالتی ها به ۱۰میلیون عضو نزدیک شدند و با استفاده از سرمایه اجتماعی بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ فقره وام قرض الحسنه خرد به مبلغ بیش از یک صد همت پرداخت شد.

در سال پیشرو نیز ان شاالله هدف بلند توسعه “اقتصاد اجتماعی “را سرلوحه کار قرارخواهیم داد و از طریق همیاری اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی با بهره گیری از نظام مالی شرعی، آسان و ارزان را توسعه خواهیم داد و این تلاش قطعاً به عدالت اجتماعی و رفاه اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

این همه پیشرفت و اتفاقات خوب مگر به فضل و رحمت الهی و تلاش و همیاری همه همراهان به ویژه راهبران و فعالان اجتماعی، حامیان قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی همچنین رهیاران خدوم و پرتلاش در جای جای سرزمین پهناورو عزیزمان ایران محقق نشده و نخواهد شد.

امیدوارم باعنایت الهی و در ذیل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و با بهره گیری از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی همچون سنوات قبل، برگ زرین دیگری به فعالیت های نهادمردمی رسالت افزوده شود.

در طلیعه سال جدید، از خداوند متعال بهترین ها را برای خانواده بزرگ رسالت مسئلت نموده و باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت الله رمضان المبارک، احسن الحال را برای همه همراهان عزیز آرزومندم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه