// کد مطلب: ۱۶۸۰۰۴

بانک کارآفرین

تغییر ساعت کاری برخی شعب بانک کارآفرین

تغییر ساعت کاری برخی شعب بانک کارآفرین
لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اصفهان، کردستان ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در این استان‌ها تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی بانک کارآفرین، بر اساس اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اصفهان ساعت کاری شعب بانک کارآفرین به شرح زیر تغییر کرد.

بر اساس این گزارش ساعت فعالیت شعبه قم بانک کارآفرین در روز ۴مرداد ماه برای حضور کارکنان ۷:۳۰ الی ۱۱:۳۰ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۸ الی ۱۱ خواهد بود.

ساعت فعالیت شعبه ابوذر بیرجند در استان خراسان جنوبی نیز از روز ۲۸ تیرماه تا ۱۵ شهریورماه سال جاری بری حضور کارکنان ۸:۳۰ الی ۱۲ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۹ الی ۱۲ خواهند بود.

ساعت کاری جدید شعبه مهندس ادب سنندج در استان کردستان نیز از روز ۴ تا ۱۰ مرداد در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان ۶:۳۰ الی ۱۱:۳۰ و در روز پنج شنبه ۴و۱۱ مردادماه تعطیل خواهد بود.

بر اساس ابلاغیه جدید بنا بر ابلاغ کمیسیون هماهنگی شورای بانکها و موسسات اعتباری خصوصی استان یزد،ساعت کاری جدید شعب بانک کارآفرین در این استان اعلام و بر اساس ضرورت تعیین شعب کشیک نیز تعیین شد.

بر این اساس ساعت کاری شعب غیرکشیک در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان ۶:۳۰ الی ۱۱ و در روز پنج شنبه ۸ الی ۱۱خواهد بود.

همچنین ساعت کاری شعب کشیک در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان ۶:۳۰ الی ۱۳ و برای ارائه خدات به مشتریان ۶:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و در روزهای پنج شنبه ۸ الی ۱۱ خواهد بود.

بر اساس اعلام امور شعب بانک کارآفرین شعبه صفائیه یزد در روزهای ۲ تا ۴ مردادماه و شعبه یزد در روزهای ۶ تا ۱۰ مردادماه بعنوان کشیک فعال خواهند بود.

تعطیلی در روز پنج شنبه

این گزارش می افزاید: شعب بانک کارآفرین در استان سیستان و بلوچستان (شعبه زاهدان) و شعب این بانک در استان اصفهان (مطهری، نظر شرقی و سی سینتر) در روز پنج شنبه ۴ مرداد تعطیل خواهند بود.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه