// کد مطلب: ۱۶۸۷۶۶

صندوق قرض الحسنه شاهد

رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد انتصاب معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت

رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد انتصاب معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت
لینک کوتاه کپی شد

دکتر اسلام کریمی رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی انتصاب مهندس سعید اوحدی را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر گرانقدر و ایثارگر جناب آقای مهندس سعید اوحدی معاون محترم رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران

با سلام و تحیات الهی؛

برخود لازم می دانم به یمن انتصاب بجا و شایسته جنابعالی در جایگاه راهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد مقدس و خدمتگزار به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، صمیمانه از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دکتر مسعود پزشکیان تقدیر نموده و بازگشت مجدد جنابعالی را به کرسی خدمت در این سنگر تبریک عرض نمایم.

رجاء واثق دارم حضور فردی از خانواده ایثار و شهادت که به مدال آزادگی نیز مفتخر است در راس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله باری از تجربه در عرصه های خدمت به مردم، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

خبر انتصاب مجدد حضرتعالی موجب خشنودی خیل عظیمی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و همچنین خانواده‌های معظم و معز شهدا و ایثارگران را فراهم آورده است.

امیدوارم در پرتو الطاف حضرت حق و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با همکاری تمامی بخش های بنیاد مانند گذشته منشاء خدمت رسانی شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر باشید.

اسلام کریمی

رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه