// کد مطلب: ۱۶۹۳۸۴

بانک صنعت و معدن

مدیر امور وصول مطالبات این بانک از وصول بالغ بر ۱۵۷ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی و معادل ۳۳ هزار میلیارد ریال از مطالبات ارزی این بانک در سه ماهه اول سال جاری خبر داد

مدیر امور وصول مطالبات این بانک از وصول بالغ بر ۱۵۷ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی و معادل ۳۳ هزار میلیارد ریال از مطالبات ارزی این بانک در سه ماهه اول سال جاری خبر داد
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در خصوص برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های اداره اجرائیات و امور ثبتی اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه هیات مدیره بانک (تمرکززدایی در رسیدگی و پیگیری پرونده‌های مطالباتی)، پرونده‌های ریالی قابل واگذاری و پیگیری در سطح استان‌ها به شعب مربوطه ارسال گردیده‌ است. امینی خاطرنشان کرد: به منظور انتخاب بهینه وکلای منتخب بانک، عملکرد آنان در پرونده‌های در دست پیگیری هر یک ممیزی و ارزیابی شده در ادامه همکاری با برخی از آنان تجدید نظر شده است. در گام‌های بعدی فرایند برونسپاری، شماری از پرونده‌های در اختیار گروه‌ها و موسسات حقوقی در دست بررسی می‌باشد و نتایج آن پس از ارائه به ارکان مدیریت ارشد بانک و تصمیم‌گیری نهایی، مبنای اقدامات آتی قرار خواهد گرفت. مدیر امور وصول مطالبات این بانک شناسایی و ارائه روشهای نوین وصول مطالبات را اقدام مهم دیگری در راستای اجرای برنامه راهبردی برشمرد و بیان داشت: با این اقدام به رویه‌های مالی بانک در حوزه وصول مطالبات به ویژه منابع اعتباری برون‌سازمانی پرداخته شده و گزارش آن برای بررسی‌های تفصیلی ارائه گردیده تا با نگرش جامع، اقدامات اصلاحی مورد نیاز شناسایی و عملیاتی گردد. محمد امینی: یکی از اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای برنامه راهبردی ششم راه‌اندازی سامانه رویدادنگار وصول مطالبات است که این سامانه به منظور مستندسازی و پایش اقدامات و فعالیت‌های اصلی انجام گرفته و در حوزه وصول مطالبات با امکانات و قابلیت‌هایی همچون گزارش‌گیری و پایش حجم فعالیت‌های واحدها و افراد، بررسی روند و نتایج اقدامات پیگیری مطالبات و یادآوری و پیگیری موارد اولویت‌دار در موعد مقرر طراحی و پیاده‌سازی شده ‌است.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در خصوص برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های اداره اجرائیات و امور ثبتی اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه هیات مدیره بانک (تمرکززدایی در رسیدگی و پیگیری پرونده‌های مطالباتی)، پرونده‌های ریالی قابل واگذاری و پیگیری در سطح استان‌ها به شعب مربوطه ارسال گردیده‌ است.

امینی خاطرنشان کرد: به منظور انتخاب بهینه وکلای منتخب بانک، عملکرد آنان در پرونده‌های در دست پیگیری هر یک ممیزی و ارزیابی شده در ادامه همکاری با برخی از آنان تجدید نظر شده است. در گام‌های بعدی فرایند برونسپاری، شماری از پرونده‌های در اختیار گروه‌ها و موسسات حقوقی در دست بررسی می‌باشد و نتایج آن پس از ارائه به ارکان مدیریت ارشد بانک و تصمیم‌گیری نهایی، مبنای اقدامات آتی قرار خواهد گرفت.

مدیر امور وصول مطالبات این بانک شناسایی و ارائه روشهای نوین وصول مطالبات را اقدام مهم دیگری در راستای اجرای برنامه راهبردی برشمرد و بیان داشت: با این اقدام به رویه‌های مالی بانک در حوزه وصول مطالبات به ویژه منابع اعتباری برون‌سازمانی پرداخته شده و گزارش آن برای بررسی‌های تفصیلی ارائه گردیده تا با نگرش جامع، اقدامات اصلاحی مورد نیاز شناسایی و عملیاتی گردد.

وی در پایان مجموع اقدامات انجام گرفته را مثبت ارزیابی کرده و تاکید کرد: آمار عملکرد در سه ماهه نخست سال جاری حاکی از وصول بالغ بر ۱۵۷ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی و معادل ۳۳ هزار میلیارد ریال از مطالبات ارزی این بانک ‌است.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه