// کد مطلب: ۱۶۹۴۵۳

بانک رفاه کارگران

پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)سنگ‌بنای جامعه و تمدن باشکوه اسلامی را بنیان گذاشت

پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)سنگ‌بنای جامعه و تمدن باشکوه اسلامی را بنیان گذاشت
لینک کوتاه کپی شد

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امامان معصوم، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش خبرنگار ما از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز ماه صفر را که دوستداران و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در رحلت جانگداز پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم شیعیان، علی بن موسی‌الرضا (ع) به سوگ می‌نشینند را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. پیامبر ختمی‌مرتبت، حضرت محمد مصطفی(ص) سال‌های پربرکت عمر خویش را صرف تعلیم و تربیت جامعه‌ای قرار دادند که حتی از ابتدایی‌ترین ارزش‌های انسانی و الهی به دور بودند و شرک و بت‌پرستی مسیر هرگونه اصلاح را بسته بود. آن حضرت با رنج و مرارت بسیار توانستند سنگ‌بنای جامعه و تمدن باشکوه اسلامی را بنیان‌گذاری کنند که اکنون پس از قرن‌ها شاهد رشد و شکوفایی روزافزون آن هستیم. پیامبر گرامی اسلام (ص) پیام‌آور صلح و مهربانی و عدالت است و دین مبین اسلام یادگار و ثمره ارزشمندی است که برای رستگاری مسلمانان در سراسر گیتی و راه نجات انسان از تباهی‌هاست.

همچنین، این ایام مصادف شده است با شهادت غریبانه امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم شیعیان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) که نقش مهمی در ترویج آموزه‌های الهی و دین مبین اسلام داشتند. امروزه بارگاه ملکوتی ثامنُ‌الْاَئِمه، امام رضا (ع) در مشهد مقدس پناهگاهی امن و آرام‌بخش برای میلیون‌ها دوستدار و شیفتگان اهل بیت (ع) است تا با میهمان شدن و نشستن بر خوان پرنعمت ایشان، ره‌توشه‌ای برای زندگی دنیوی و اخروی خویش برگیرند.

زندگی پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه‌اطهار(ع) سراسر درس، پند و نکات آموزنده اخلاقی و انسانی است. امیدکه بتوانیم از معنویات این ایام پربرکت بهره‌مند شویم و با سرلوحه قرار دادن روش و منش آن انسان‌های برگزیده خداوند، در راه خدمت به هموطنان بیش از پیش تلاش کنیم.

اسماعیل للـه‌گانی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه