// کد مطلب: ۱۷۰۶۵۴

مدیرعامل بانک صادرات ایران مطرح کرد؛

فرآیند نظام پرداخت برای مشتریان بانک صادرات تسهیل می شود/ هزینه در حوزه خدمات کارمزدی، یک نوع سرمایه گذاری است

فرآیند نظام پرداخت برای مشتریان بانک صادرات تسهیل می شود/ هزینه در حوزه خدمات کارمزدی، یک نوع سرمایه گذاری است
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه خدمات کارمزدی گفت: در قالب «سپینو» که پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات است، در ماه‌های آینده طرحی ارایه خواهد شد تا فرآیند نظام پرداخت برای مشتریان تسهیل شود.

به گزارش طلانیوز از نبض اقتصاد، دکتر محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه سومین همایش دفاتر استانی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، در گفت و گو با «سیمای بانکداری» در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌های این بانک برای توسعه درآمدهای کارمزدی به ویژه از طریق صنعت پرداخت، اظهار داشت: قاعدتا زمانی که در شبکه بانکی، بیزینس و کسب و کار بانکی از مدل جذابی برخوردار نیست، چاره‌ای جز این نداریم که برای تامین سود بانکی، به سمت خدمات کارمزدی برویم. 

دکتر سیفی با بیان اینکه اگر هزینه‌ای هم در حوزه مربوط به فناوری اطلاعات یا خدمات کارمزدی صورت بگیرد، یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود؛ گفت: برای تحصیل انتفاع بیشتر، اتفاق بسیار خوب دیگری که رخ می دهد، ارایه سرویس مطلوب به مشتریان است. یعنی حضور در حوزه‌هایی مانند حوزه پرداخت یا حوزه‌هایی که توانایی برای مشتری ایجاد کرده و ارایه خدمت به مشتری را تسهیل می‌کند، هم به لحاظ منابعی و هم به لحاظ سودآوری برای بانک مناسب‌تر است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: در عین حال اتفاق خوب و تجربه خوبی برای مشتریان رقم می خورد و از تردد به بانک و هزینه های ناشی از آن کاسته می شود. ‌ 

وی با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در این حوزه گفت: به نظر من هر چقدر سرمایه‌گذاری در این حوزه صورت بگیرد، کم است و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اکثر سرویس‌های بانک از جمله خدمات پرداخت به شکل آسان، مطلوب و مناسب و به صورت غیرحضوری به مشتریان ارایه شود.

دکتر سیفی در ادامه اذعان داشت: نکته مهم دیگر این است که بانک در ازای این سرویس، کارمزدهایی دریافت می‌کند که مستمر است و به صورت مستمر، هزینه ای برای آن ایجاد نمی‌شود که این موضوع به نفع بانک است.

این مقام مسئول در رابطه با برنامه های بانک صادرات در راستای توجه به این موضوع گفت: در قالب «سپینو» که پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات است، در ماه‌های آینده طرحی ارایه خواهد شد تا بتوانیم فرآیند نظام پرداخت را برای مشتریان تسهیل کنیم.

دکتر سیفی همچنین در رابطه عملکرد دفاتر استانی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر گفت: تمام شبکه بانک صادرات اعم از شرکت‌های این بانک به خصوص شرکت‌های ابزاری و شرکت‌هایی که وظیفه ارایه سرویس به مشتریان را دارند، جزو خانواده بانک صادرات محسوب می شوند. از همین رو توقع ما این است که در مسیر تکریم مشتری، احترام به مشتری، ارایه سرویس مطلوب به مشتری و ارایه سرویس مناسب در زمان مناسب، اقدامات لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل بانک صادرات در پایان خاطرنشان کرد: در واقع توقع ما این است که سرویس‌هایی که توسط شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به مشتریان بانک صادرات ارایه می‌شود، به موقع و درست و توام با تکریم مشتری و برخورد بسیار محترمانه باشد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه