// کد مطلب: ۱۷۰۹۶۷

بانک صادرات ایران

اعطای ۱۹۸۰۰۰ وام قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران به بازنشستگان

اعطای ۱۹۸۰۰۰ وام قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران به بازنشستگان
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک صادرات ایران از پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران به ۱۹۸۰۰۰ بازنشسته کشوری از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی گفت: حمایت مستمر بانک صادرات ایران از پیشکسوتان و بازنشستگان کشور طی سال‌های گذشته با پرداخت وام‌های خرد ادامه داشته و در همین راستا از ابتدای سال ۱۴۰۳ نیز با پرداخت ۱۹۸ هزار و ۳۲۱ فقره به ارزش بیش از ۶۵ هزار میلیارد ریال ادامه یافته است.

محسن سیفی افزود: بانک صادرات ایران طی سال‌های گذشته به عنوان بانک مورد اعتماد پیشکسوتان و بازنشستگان کشوری، امکان پرداخت وام‌های خرد قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از مزایا و خدمات باشگاه مشتریان بانک را برای آنها فراهم کرده که با هماهنگی با صندوق بازنشستگی کشوری، این مسیر با پیگیری دقیق و مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: پرداخت وام‌های ضروری به بازنشستگان و کمک‌هزینه وام ازدواج و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به فرزندان آنها در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری با بانک و همچنین تسهیل خریدهای اعتباری از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای کشور، از جمله مواردی است که در هماهنگی با صندوق بازنشستگی کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

سیفی افزود: در این میان امکان بهره‌مندی از برخی جوایز مناسبتی به قید قرعه نیز از سوی بانک برای آنها فراهم می‌شود که از آن جمله می‌توان به پرداخت کمک‌هزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات به ۵۰۰ بازنشسته کشوری در ایام اربعین سال جاری اشاره کرد. همچنین در اقدامی دیگر به مناسبت آغاز هفتاد و سومین سال فعالیت بانک صادرات ایران، ۷۳ جایزه ۷۳ میلیون تومانی به قید قرعه به بازنشستگان اعطا شد.

 

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه