// کد مطلب: ۱۶۲۹۶۲

فرابورس

رشد دسته‌جمعی شاخص‌های منتخب فرابورسی

رشد دسته‌جمعی شاخص‌های منتخب فرابورسی
لینک کوتاه کپی شد

بازارهای فرابورس در اولین روز هفته با معاملاتی متعادل و مثبت، کار خود را به پایان رساندند. این روند رشد دسته جمعی شاخص های منتخب فرابورس را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ما از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری، شنبه ۷ بهمن‌ماه، در بازارهای فرابورس بیش از ۶٫۴ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش بالغ بر ۱۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در ۲۵۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در روزی که گذشت همه شاخص‌های منتخب فرابورس مثبت بودند. شاخص کل ۲۱۴ واحد رشد کرد و در عدد ۲۵ هزار و ۴۹۴ واحد قرار گرفت. شاخص قیمت ۵۲ واحد و شاخص کل هم‌وزن ۱۹۸۷ واحد بالا رفتند.

نمادهای هرمز، ارفع، انتخاب، وهور، کزغال، حسینا و حخزر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

همچنین ارزش معاملات به تفکیک بازارها نشان می‌دهد امروز بالغ‌بر ۲٫۷ میلیارد برگه سهم به ارزش بیش از یک‌هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در بازارهای سهامی دادوستد شد.

نمادهای سدبیر، آ س پ، کشرق، ثغرب، زشگزا، کتوکا و کزغال در صدر جدول بیشترین افزایش قیمت‌ها قرار گرفتند.

بیشترین کاهش قیمت‌ها نیز متعلق به نمادهای نطرین، غمایه، ولتجار، توسن، داوه، میهن و چخزر بود.

بررسی سایر بازارهای فرابورس نشان می‌دهد امروز ۷٫۲ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش ۵۷۰ میلیارد تومان دادوستد شده است. همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز ۱۳۷ میلیون برگه به ارزش ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان معاملات ثبت شد.

گفتنی است ۳٫۵ میلیون واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز امروز به ارزش بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مورد جابه‌جایی قرار گرفت.

در پایان بازار روز جاری نمادهای فصبا، نخریس، کرومیت، نطرین، کرمان، ثتران و ثپردیس در جدول نمادهای پرتراکنش قرار گرفتند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه