// کد مطلب: ۱۵۵۱۰۵

بیمه ایران

هفتمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد و ارزیابی بیمه ایران برگزار شد

هفتمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد و ارزیابی بیمه ایران برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

هفتمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد و ارزیابی بیمه ایران با محوریت پیگیری شاخص های عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۱ و مدل اولیه شناسنامه عملکرد استان ها به‌ منظور ارزیابی جامع و کامل عملکرد شرکت در راستای عمل به قانون اساسی به عنوان برنامه وخط مشی اصلی شرکت و با حضور علیرضا مقدسی عضو هیات مدیره و رئیس کمیته ارزیابی عملکرد، معاونین مدیر عامل و مدیران حوزه های مرتبط در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد .

مقدسی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی مبنی بر ارائه گزارش عملکرد دستگاهها بر اساس مفاد قانون اساسی، ضمن تأکید بر احصای دقیق مواد مرتبط با قانون اساسی و رسالت های شرکت سهامی بیمه ایران و شاخص سازی کمی و کیفی ، به بیان اهمیت ارزیابی عملکرد شرکت در ابعاد مورد نظر و تجمیع طرح های ارزیابی عملکرد برای انسجام و خروجی بهینه شرکت پرداخت و اظهار داشت : واحدهای متولی ، جهت مستند سازی اقدامات برجسته ، باید نسبت به ارائه اسناد پشتیبان و الگوهای ارزیابی ، به دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت همکاری لازم را به عمل آوردند.

مقدسی همچنین با قدردانی از دفتر حسابرسی و بازرسی در راستای جمع بندی مستندات شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد، بازنگری در چک لیست بازرسی در سنجش عملکرد واحد های صف و ستاد را اقدامی ضروری در اعتلای اهداف شرکت عنوان نمود.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد در ادامه با تأکید بر بهره گیری از نتایج این گزارشات ارزیابی در انتصابات مدیران ، از اقدام حوزه معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها در تدوین شناسنامه و کارنامه عملکرد مدیران تقدیر کرد.

گفتنی است در این جلسه ، هر یک از اعضای کمیته نیز با توجه به موضوع و دستورات جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. روابط عمومی بیمه ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه