// کد مطلب: ۱۵۵۹۸۹

سرپرست روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران؛

خبرنگاران بر قله های رفیع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ایستاده اند

خبرنگاران بر قله های رفیع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ایستاده اند
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اصحاب رسانه در طول بیش از ۴ دهه پیروزی انقلاب اسلامی به طور چشمگیری در آگاهی بخشی از پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها، قله های آگاهی بخشی را فتح کردند.

عماد ملازاده در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد ماه که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی به نام روز خبرنگار نام گذاری شده است، گفت: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند .

متن پیام سرپرست روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از سازمان های خدمات رسان در حوزه سلامت فعالیت های گوناگونی را انجام می دهد که در این زمینه خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی از این خدمات نقش ارزنده ای دارند، بی شک اگر رسانه وجود نداشت یا اینکه خبرنگاران به وظیفه ذاتی خود در این حوزه عمل نمی کردند هیچ دستاوردی از حجم خدمات و پیگیری مشکلات بیمه شدگان توسط این سازمان به سمع و نظر آحاد جامعه نمی رسید، لذا نقش خبرنگاران در پوشش گسترده اخبار سازمان بیمه سلامت ایران بر کسی پوشیده نبوده و ما امیدواریم همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه با انتشار به موقع اخبار و گزارش ها، نقش متمایزی را در به ثمر رسیدن طرح های نوآورانه و مبتکرانه سازمان بیمه سلامت ایفا کنند.

اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی خبرنگاران و مجموعه رسانه ای کشور تبریک عرض نموده و برای فعالان این عرصه آرزوی توفیق، سعادت و بهروزی دارم. پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه