// کد مطلب: ۱۵۷۴۵۴

طلانیوز گزارش می دهد؛

کارایی بیمه آتش سوزی پارسیان

کارایی بیمه آتش سوزی پارسیان
لینک کوتاه کپی شد

در اقتصاد تورمی سال های اخیر، قیمت اموال و دارایی ها به قدری بالا رفته است که مردم بیشتر نگران آسیب های احتمالی به آنها هستند به همین دلیل نیاز به بیمه آتش سوزی باعث جذب مشتریان بیشتری شده است.

 به گزارش اختصاصی طلانیوز، در حال حاضر ارزش دارایی ها بسیار بالا رفته است و امروزه مردم بیشتر از همیشه نگران دارایی های خود هستند زیرا اگر دارایی آسیب ببیند ممکن است جایگزینی آن بسیار سخت باشد، از این رو نیاز به تمهیداتی وجود دارد که در صورت وقوع حوادثی مانند آتش سوزی و بلایای طبیعی، خسارت وارده به دارایی ها جبران شود.

بیمه پارسیان با ارایه بیمه نامه آتش سوزی برای منازل مسکونی و تاسیسات و اثاثیه منزل، این دارایی ها را در برابر خطرات آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه تحت پوشش قرار می دهد. همچنین شرکت بیمه پارسیان، با ارایه پوشش های متنوع می تواند خسارت وارده به دارایی ها را ناشی از آسیب هایی همچون زلزله، سیل، طوفان، ترکیدگی لوله آب، سرقت، ضایعات ناشی از برف و باران، سقوط هواپیما و غیره جبران نماید. البته بیمه گزار برای خرید پوشش های اضافی بیمه پارسیان ابتدا باید بیمه خطرات اصلی آن یعنی آتش سوزی، انفجار و صاعقه را داشته باشد و بعد سراغ بیمه های اضافی برود. همچنین بیمه پارسیان با ارایه بیمه نامه مسئولیت مدنی در قبال همسایگان، مسئولیت ناشی از آتش سوزی و انفجار در قبال همسایگان را هم بیمه می کند. حق بیمه آتش سوزی پارسیان براساس عوامل مختلفی همچون ارزش و مساحت زیربنای ساختمان، کاربری ساختمان، ارزش وسایل ساختمان، نوع طرح انتخابی و پوشش های بیمه ای تعیین می شود . برای دریافت خسارت اموال منقول و غیرمنقول، ابتدا باید مبلغ تقریبی ارزش اموال قبل از حادثه تعیین شده باشد و گزارش سازمان آتش نشانی و سایر سازمان های ذیربط از محل حادثه و ارسال به واحد رسیدگی کننده به پرونده، از اقدامات دیگر است. باید توجه داشت که ارایه بیمه آتش سوزی پارسیان برای منازل مسکونی با سازه چوبی و خشت و گلی امکان پذیر نیست. با این حال خرید بیمه آتش سوزی پارسیان برای تمام اقشار و دهک های جامعه امکان پذیر است، به طوری که تقسیط حق بیمه برای کلیه طرح ها وجود دارد و پرداخت اقساط به صورت ماهانه تعیین شده است.

همچنین باید توجه داشت که بیمه آتش سوزی پارسیان مزایای دیگری هم دارد که شامل تنوع در انواع بیمه‌نامه برای کاربری های مختلف مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی می باشد و امکان تغییر سرمایه بیمه براساس تغییر ارزش ملک و اموال داخل آن باعث شده تا دارایی ها در امان بماند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه