// کد مطلب: ۱۵۷۸۰۷

دکتر ناصحی در چهاردهمین نشست مدیران انجمن های ام اس سراسر کشور:

از تمام ظرفیت ها در تکمیل پوشش خدمات بیماران صعب العلاج استفاده می کنیم

لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از تمام ظرفیت ها در تکمیل پوشش خدمات بیماران صعب العلاج استفاده می کنیم.

دکتر محمد مهدی ناصحی در چهاردهمین نشست مدیران انجمن های ام اس سراسر کشور گفت: سال گذشته صندوق صعب العلاج به کمک مجلس تاسیس شد و توانستیم در این زمینه به بیماران خاص، صعب العلاج و نادر کمک کنیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بخش زیادی از هزینه های این بیماران توسط بیمه پرداخت می شود، خوشبختانه صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج توانست در کنار صندوق بیمه پایه نواقص را برطرف کند.

وی با تاکید بر آینده پژوهی و آینده نگری در خدمات رسانی به بیماران صعب العلاج تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم تا نواقص کار را در خدمات رسانی مرتفع کنیم، بنابراین جلسات کارشناسی ادامه خواهد داشت تا بیشتر به مسائل پرداخته شود.

دکتر ناصحی با اشاره به اینکه کیفیت در خدمات دهی به بیماران صعب العلاج و هزینه کرد برای این بیماران باید افزایش پیدا کند اظهار داشت: بدون تردید اگر بیمه پایه کامل باشد، دیگر نیازی به بیمه تکمیلی وجود ندارد، هر چند که شرایط اقتصادی سخت است، لذا ما به دنبال حمایت از بیماران هستیم و برای رفع نواقص تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: این نوید را می‌دهیم که از تمام ظرفیت‌ ها استفاده کرده و پوشش خدمات را در این حوزه تکمیل کنیم.

ناصحی با اشاره به پرداخت هزینه درمان بیماران از طریق سامانه، تصریح کرد: ما به دنبال رضایتمندی صد درصدی هستیم و بر این اساس تلاش خواهیم کرد با کمک انجمن بیماران ام اس، تمام خدمات تحت پوشش بیمه قرار گیرد و بدون شک در این راه از ظرفیت خیرین و مشارکت‌ های اجتماعی هم استفاده می کنیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از افزایش خدمات توانبخشی خبر داد و افزود: برای اولین بار ۵۹ کد خدمتی در حوزه توانبخشی را زیر پوشش بردیم.

وی با تاکید بر اینکه سامانه‌های ما به تامین اجتماعی وصل شده است، به این نکته اشاره کرد که خدمات در سراسر کشور برابر بوده و بر اساس عدالت انجام می شود.

ناصحی با اشاره به تلاش برای افزایش تعهدات بخش خصوصی، گفت: در این زمینه به دنبال آن هستیم تا از طریق دولت و مجلس، تعهدات بخش خصوصی را افزایش دهیم. پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه