// کد مطلب: ۱۵۸۴۶۶

طلانیوز گزارش می دهد؛

خانواده سالم زیر چتر بیمه درمانی پارسیان

خانواده سالم زیر چتر بیمه درمانی پارسیان
لینک کوتاه کپی شد

با توجه به اینکه پوشش های بیمه درمان خانواده پارسیان با افزایش نرخ تعرفه خدمات درمانی، دارو و تجهیزات پزشکی، متناسب سازی شده است، مورد توجه دارندگان مشاغل آزاد، صاحبان کسب و کارهای کوچک و افراد فاقد امکان بهره مندی از مزایای بیمه درمان تکمیلی گروهی قرار گرفته است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری طلانیوز؛ در سال‌های اخیر هزینه‌های درمانی به حدی بالا رفته که داشتن بیمه نامه درمان تکمیلی به یک ضرورت تبدیل شده‌است. در این بین، بیمه‌های پایه بخش کمی از این هزینه‌ها را پوشش می‌دهند. ازاین‌روی، بیمه‌های تکمیلی مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

بیمه درمان خانواده پارسیان دارای طرح های جدیدی است که نسبت به طرح های گذشته بهینه و سقف تعهدات آن با توجه به افزایش نرخ تعرفه خدمات درمانی، دارو و تجهیزات پزشکی، متناسب سازی شده است.

 شروع فعالیت شرکت بیمه پارسیان در بیمه های درمان خانواده از اسفند ماه سال ۹۹ و در قالب ۸ طرح با پوشش ها و تعهدات مختلف و خاص بیمه گزاران بیمه نامه عمر انفرادی این  شرکت بوده است و در این بیمه نامه حداقل سن صفر سال و حداکثر سن با احتساب مدت پوشش بیمه ای، ۷۰ سال در نظر گرفته شده که  البته متقاضیان سن ۶۱ تا ۷۰ سال، در صورتی که در سال گذشته، دارای بیمه درمان تکمیلی خانواده، نزد شرکت بیمه پارسیان  باشند، امکان برخورداری از مزایای این بیمه نامه را خواهند داشت.

میزان حق بیمه پرداختی در بیمه نامه درمان تکمیلی خانواده با توجه به سن متقاضی، طرح انتخابی و فرانشیز آن، متفاوت است که متقاضیان می توانند جهت اطلاع از حق بیمه ها و طرح ها به سایت رسمی این شرکت مراجعه یا با واحدهای صدور این شرکت در ارتباط باشند.

طرح های جدید درمان خانواده بیمه پارسیان که از تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ به سبد محصولات بیمه ای شرکت اضافه شده در 5 طرح و به همراه پوشش یکساله بیمه حوادث انفرادی عرضه می گردد.

براساس این بیمه نامه فرد بیمه شده، امکان استفاده از پوشش های بیمه ای را در مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه پارسیان و مراکز آزاد، بدون محدودیت در انتخاب خواهد داشت.

با توجه به محدودیت های بیمه گران پایه در ارایه خدمات درمانی، اهمیت دارا بودن بیمه تکمیلی درمان افزایش یافته و همین موضوع باعث شده هر روز بر تعداد متقاضیان استفاده از این بیمه نامه افزوده شود.

بسیاری از شرکت های بیمه، بیمه درمان تکمیلی را به بیمه گزاران حقوقی ارایه می دهند و صاحبان مشاغل آزاد یا گروه های با تعداد افراد کمتر از ۵۰ نفر، امکان استفاده از این خدمات را نخواهند داشت.

 بیمه پارسیان به عنوان یکی از شرکت های بیمه ای پویا در ارایه خدمات، بیمه درمان خانواده خود را با دارا بودن مشخصه هایی همچون:  1. عدم نیاز  به دارا بودن بیمه پایه، ۲. دارا بودن حق انتخاب در بین ۵ طرح ارایه شده با توجه به نیاز بیمه شده و سقف بودجه ای آن ها، ۳. بدون محدودیت در انتخاب مرکز درمانی (طرف قرارداد یا غیر طرف قرارداد)، ۴. امکان استفاده از بیش از ۴ هزار مراکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، ۵. تقسیط حق بیمه در هر یک از طرح های درخواستی، مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

متقاضیان این بیمه نامه می توانند به یکی از نمایندگی ها یا شعب شرکت بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه کرده و پس از تکمیل کردن پرسشنامه بیمه حوادث انفرادی و بیمه درمان خانواده برای خود به همراه همسر و همه ی فرزندان، درخواست صدور این بیمه را ثبت نمایند.

 بیمه گزاران بیمه های زندگی، امکان برخورداری از تخفیفات ویژه در خرید این بیمه نامه را خواهند داشت.

در حال حاضر شرکت بیمه پارسیان با حدود ۷۰ بیمارستان، ۱۴۰ آزمایشگاه، ۳۱۰ مرکز دندانپزشکی، ۴۵ مرکز فیزیوتراپی در تهران طرف قرارداد است. تعداد زیادی از مراکز درمانی در شهرستان‌ها با بیمه پارسیان قرارداد دارند که یکی از مزیت‌های این شرکت محسوب می‌شود.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه