// کد مطلب: ۱۵۸۹۳۶

پروازی در پنل دهمین همایش سالانه بیمه کوثر:

ضرورت ایجاد سازوکار تحول دیجیتال در ساختار سازمانی شرکت‌های بیمه

ضرورت ایجاد سازوکار تحول دیجیتال در ساختار سازمانی شرکت‌های بیمه
لینک کوتاه کپی شد

پنل تخصصی توسعه فضای کسب و کار صنعت بیمه؛ طراحی محصولات نوآورانه مبتنی بر تحول دیجیتال با ریاست دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر و با حضور حمیدرضا پروازی رئیس کمیته کسب و کار دیجیتال سندیکای بیمه گران و جمعی از خبرگان صنعت بیمه در دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه به میزبانی بیمه کوثر در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی برگزار شد.

حمیدرضا پروازی در این پنل ضمن بیان روندهای آتی و تاثیر انکار ناپذیر تحول دیجیتال در توسعه همه جانبه صنعت بیمه، ایجاد سازوکار توسعه کسب و کار دیجیتال در ساختار سازمانی شرکت‌های بیمه را حلقه مفقوده فرآیند پیاده سازی تحول دیجیتال در صنعت عنوان نمود.

رئیس کمیته کسب و کار دیجیتال سندیکای بیمه گران در ادامه به تشریح اقدامات سندیکا در راستای گفتمان سازی و ارتقای فرهنگ تحول دیجیتال در صنعت پرداخت و به جایگاه کمیته کسب و کار دیجیتال سندیکا و احصاء چالش ها و ضرورت های این حوزه از جمله لزوم فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در بین مدیران و فعالان صنعت، تدوین نقشه راه تحول دیجیتال مبتنی بر تجارب نمونه و رفع موانع اجرایی تحول دیجیتال اشاره نمود.

گفتنی است در این پنل دکتر علیرضا دقیقی با موضوع نقش هوش مصنوعی و انقلاب صنعتی پنجم بر آینده صنعت بیمه، دکتر لیلی نیاکان با موضوع نوآوری و عرصه محصولات جدید بیمه ای و اسماعیل داور پناه با موضوع ظرفیت های قانونی تامین مالی توسعه فناوری در صنعت بیمه سخنرانی کردند. روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه