// کد مطلب: ۱۵۹۱۴۴

بیمه سلامت/

قدردانی دکتر رنجبران از همکاران ستاد سازمان بیمه سلامت در برگزاری باشکوه هفته بیمه سلامت

قدردانی دکتر رنجبران از همکاران ستاد سازمان بیمه سلامت در برگزاری باشکوه هفته بیمه سلامت
لینک کوتاه کپی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از همکاران ستاد سازمان در برگزاری هفته بیمه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش طلانیوز، دکتر حسین رنجبران در نشست صمیمانه که با حضور همکاران ستادی و با هدف قدردانی از عملکرد و تلاش های آنها به جهت برگزاری هرچه باشکوهتر هفته بیمه سلامت برگزار شد گفت: در برگزاری این حرکت عظیم در ۳۱ استان همکاران بسیاری نقش داشتند که جا دارد از تلاش های تک تک افراد قدردانی شود، ضمن اینکه ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت نیز با برگزاری جلسات متعدد سبب ایجاد اتفاقات خوب و قابل قبولی در استان ها و ستاد در هفته ی بزرگداشت بیمه سلامت شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی در هفته گذشته برگزار شد که پیگیری آنها حاصل تلاش های شبانه روزی افراد بسیاری با هدایت های هوشمندانه وعالمانه ی مدیرعامل محترم سازمان بود افزود: اطلاع رسانی های دقیق و به موقعی در رسانه های جمعی از جمله سازمان صدا و سیما صورت گرفت؛ بدون تردید حضور پررنگ و چشمگیر مدیران و کارشناسان سازمانی در برنامه های رادیو و تلویزیون و تغییر رنگ پل طبیعت دراین هفته برای اولین بار در طول سال های کاری سازمان ناشی از برنامه ریزی های جدی و هماهنگی های روابط عمومی سازمان دارد.

وی با بیان این که خوشبختانه با حضور اعضاء محترم هیات مدیره سازمان و مدیران و کارکنان ستاد واداره کل استان تهران والبرز و شرکت های تابعه در مرقد مطهرحضرت امام خمینی(ره) وبیعت مجدد با بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی وهمچنین برگزاری همایش بزرگ در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما در روز اول آبان ماه به بهترین نحو ممکن و با حضور نخبگان سازمانی و برون سازمانی برگزارشد تصریح کرد: پس از برگزاری این همایش افراد بسیاری از سازمان ها و نهادهای شرکت کننده از حضور در برنامه رضایتمندی خود را اعلام کردند. البته از حق نگذریم دفترمرکزی اداره کل حراست سازمان و مجموعه افراد فعال در این بخش نیز زحمات بسیاری را متحمل شدند که باید به نحو شایسته مورد قدردانی قرار گیرند.

دکتر رنجبران با تاکید بر حل مشکلات و نقاط ضعف با هدف برگزاری کار تیمی بهتر و با کیفیت تر برای سال های آینده ادامه داد: مجموعه معاونت های سه گانه ی سازمان، مرکز آی تی، حوزه مدیرعامل، مدیران کل استانی وستادی، پشتیبانی، دبیرخانه، سامانه ۱۶۶۶ و بخش خدمات نیز در برگزاری این همایش نقش مهم وپررنگی داشته اند که زحمات آنها واین همدلی قابل توجه و در مسیر تعالی سازمان بود، لذا خوشحالیم که مدال افتخار دیگری برای سازمان بدست آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران اظهارداشت: با توجه به اینکه سازمان از ظرفیت های قابل قبولی برخوردار است، انتظارداریم که اطلاع رسانی ها از خدمات، اقدامات و عملکرد سازمان برای مخاطبان و بیمه شدگان به نحو بهتری صورت گیرد.

وی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه جمعی در این همایش با هدف آگاهی بخشی از دستارودها و خدمات سازمان گفت: امیدواریم هم افزایی ها و تعامل همکاران برای سال آینده نیز با شدت و قوت ادامه داشته باشد. پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه