// کد مطلب: ۱۵۹۱۹۱

بیمه سلامت

تکریم بیمه شدگان اولویت سازمان بیمه سلامت است

تکریم بیمه شدگان اولویت سازمان بیمه سلامت است
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تکریم بیمه شدگان اولویت سازمان بیمه سلامت است.

دکتر محمد مهدی ناصحی در دومین روز همایش آموزشی بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت یکی از بیمه های پایه و مهم در عرصه سلامت است و گروه های هدف بسیاری را تحت پوشش قرار می دهد، ۸۰ درصد بیمه شدگان این سازمان دارای بیمه رایگان بوده و توجه به آنها اولویت نظام سلامت است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه خدمات دهی به بیمه شدگان باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد افزود: تک به تک بیمه شدگان این سازمان برای ما اهمیت بسیاری داشته و اگر این افراد نیازمند خدمات پیشگیری باشند باید این مورد پیگیری و رصد شود.

وی با بیان اینکه ارایه خدمات الکترونیک باید منجر به دسترسی آسان بیمه شدگان به خدمات شود تصریح کرد: باید برای تمامی بیمه شدگان به ویژه روستاییان شرایط آسان تری را فراهم کرد، به طوری که دسترسی روستاییان به پزشک و نظام ارجاع باید تسهیل شود؛ اگر بتوانیم با همفکری و تعامل مسیر درستی را در خدمات دهی انتخاب کنیم، بیمه شدگان حقوق قانونی خود را بهتر می شناسند.

دکتر ناصحی با تاکید بر اینکه خدمات دهی در بخش بیماری های صعب العلاج، خاص و نادر باید در شرایط مناسب و با کیفیت قابل قبول ارایه شود، اظهار داشت: خدمات دهی خوب باید از نیاز القایی جلوگیری کند، ضمن اینکه تدابیر در نظر گرفته شده باید دغدغه های مالی مردم در حوزه درمان را کاهش دهد. بدون شک باید جذب منابع، درآمدها و اعتبارات به طوری باشد که سرویس دهی بهتری انجام شود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، تکریم ارباب رجوع و بیمه شده را در این سازمان مهم دانست و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که همه بیمه شدگان اطلاعات کافی از بیمه و نوع خدمات سازمان داشته باشند.

وی بر ضرورت رفع مشکلات سامانه ها با هدف جلوگیری از کاهش کیفیت خدمات تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم مسیر خدمات دهی مطلوب را با سرعت بیشتری ادامه دهیم. پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه