// کد مطلب: ۱۵۹۶۸۸

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

خدمات بازنشستگان چراغ راه سازمان بیمه سلامت است

خدمات بازنشستگان چراغ راه سازمان بیمه سلامت است
لینک کوتاه کپی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمات بازنشستگان چراغ راه سازمان بیمه سلامت است.

به گزارش طلانیوز، دکتر حسین رنجبران در آیین تجلیل از بازنشستگان سازمان متبوع خود گفت: بازنشستگان خدمات ارزنده ای را ارائه دادند که همین مساله سبب شد سازمان بیمه سلامت به جایگاه مهم و رفیع در حوزه سلامت دست پیدا کند، خدمات شایسته بازنشستگان را نمی توان با واژه ها و کلمات توصیف کرد؛ لذا افزایش رضایتمندی مردم و بیمه شدگان حکایت از این خدمات توسط کارکنان سازمان از جمله بازنشستگان دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه انتظار می رود بازنشستگان ارتباط و همکاری خود با سازمان را ادامه دهند تا سازمان همواره از تجربیات گران سنگ عزیزان جهت خدمت رسانی مطللوب تر به آحاد مردم بهره مند شود.

در ادامه وی افزود: سازمان بیمه سلامت همیشه سعی می کند از توانمندی و ظرفیت بازنشستگان در ارتقاء جایگاه سازمانی استفاده نماید و تلاش و زحمات بازنشستگان در طول مدت خدمت و پس از آن، برای ما اهمیتی فوق العاده دارد و باید خدمات این بزرگواران را پاس داشت.

وی با تاکید بر اینکه کسب رتبه برتر سازمان در مدیریت چرخه بهره وری، جشنواره شهید رجایی، نظام برنامه ریزی و موارد متعدد در حوزه معاونت های بیمه، پیشگیری و مرکز IT نشان از پویایی و تلاش بازنشستگان دارد.

ایشان تصریح کرد: قدردان خدمات بازنشستگان هستیم که سازمان را به این بلوغ رساندند و امیدواریم ارتباط بازنشستگان که با تجربه فراوان و توام با دانش و مهارت می باشند با سازمان بیمه سلامت، بیش از پیش ادامه پیدا کند. پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه