// کد مطلب: ۱۵۹۸۹۲

بیمه دانا

تقدیر اداره مخابرات از خدمات شعبه بهشهر بیمه دانا

تقدیر اداره مخابرات از خدمات شعبه بهشهر بیمه دانا
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اداره مخابرات بهشهر، از نحوه خدمت‌رسانی بیمه دانا به شاغلان و بازنشستگان این اداره تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ما، در پی افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد در شهر بهشهر، رسول سلیمی امیری رئیس اداره مخابرات و جمعی از شاغلان و بازنشستگان این اداره، با هدف تقویت مناسبات دوجانبه و گفتگو درخصوص جزییات همکاری‌های بیمه‌ای، در شعبه بیمه دانا حضور یافتند و ضمن دیدار و گفتگو با مسعود غفوری رئیس شعبه بهشهر بیمه دانا، از نحوه خدمت رسانی این شرکت به همکاران خود تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار رسول سلیمی امیری رئیس اداره مخابرات بهشهر طی سخنانی، همکاری با بیمه دانا را که یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه کشور است، باعث افتخار دانست و با قدردانی از اقدامات این شعبه در افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، در خصوص ضرورت انعقاد قرارداد با سایر پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد نیز به گفتگو پرداخت.

مسعود غفوری نیز در این دیدار ، با ابراز خرسندی از حضور رئیس اداره مخابرات و اعضای هیات همراه ایشان در محل این شعبه، از همکاری شایسته مسوولان این بیمه‌گذار تقدیر و عنوان کرد: امیدواریم با افزایش تعامل، همسویی و تقویت مناسبات دوجانبه، شاهد ارتقای بیش از پیشِ سطح خدمات بیمه‌ای به کارکنان اداره مخابرات باشیم. روابط‌عمومی بیمه دانا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه