// کد مطلب: ۱۶۰۷۲۷

بیمه سلامت

از ظرفیت پژوهش با رویکرد عدالت در سلامت در ارتقاء جایگاه سازمان بیمه سلامت استفاده می کنیم

از ظرفیت پژوهش با رویکرد عدالت در سلامت در ارتقاء جایگاه سازمان بیمه سلامت استفاده می کنیم
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از ظرفیت پژوهش با رویکرد عدالت در سلامت در ارتقاء جایگاه سازمان بیمه سلامت استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمدمهدی ناصحی در پیامی به مناسبت هفته پژوهش گفت: نقش پژوهش در توسعه همه‌جانبه پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که می‌توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگ، سلامت، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست.

متن پیام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به شرح ذیل است:

۲۵ آذر در تقویم به نام روز پژوهش نامگذاری شده است، اختصاص هفته ای از سال تحت عنوان هفته پژوهش برای ترویج فرهنگ پژوهشگری و تکریم پژوهشگران کشور، به شان والای امر پژوهش و نیز پژوهشگران اشاره دارد. امروزه سرمایه گذاری در پژوهش از روش های شناخته شده برای توسعه کشورها است.

بسیاری از توفیقات بدست آمده در کشور ما نیز مرهون انجام پژوهش ها و فعالیت پژوهشگران است.بدون شک تحقیق و پژوهش شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال همه جانبه کشور است. پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به شناختی روشن است. پژوهش راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق های درخشان می باشد.

مهم ترین هدف پژوهش گره گشایی از مشکلات پیرامونی جهت تکامل بشر است، در نظام سلامت که تامین مالی اصلی‌ ترین کارکرد آن محسوب می‌شود و موضوعاتی مانند مشارکت عادلانه در تامین مالی سلامت، پایداری منابع سلامت، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و پوشش همگانی؛ از موضوعات مهمی است که انتظار می‌رود از اولویت های پژوهش در نظام سلامت به ویژه در حوزه تامین مالی آن باشد؛ از ظرفیت پژوهش با رویکرد عدالت در سلامت در ارتقاء جایگاه سازمانی استفاده می کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت مجدد این روز، توفیقات روز افزون تمامی پژوهشگران عزیز علی الخصوص همکاران مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خدواند منان خواستارم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه