// کد مطلب: ۱۶۱۰۸۸

بیمه سلامت

بیمه سلامت از پژوهش های سودمند و راهگشا در حل مشکلات استفاده می کند

بیمه سلامت از پژوهش های سودمند و راهگشا در حل مشکلات استفاده می کند
لینک کوتاه کپی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت از پژوهش های سودمند و راهگشا در حل مشکلات استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ما : حسین رنجبران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، ضمن گرامیداشت ۲۵ آذر ماه روز پژوهش در خصوص پژوهش و ضرورت توجه به این مساله گفت: بحث تحقیقات و پژوهش در جامعه ما به عنوان یکی از ارکان و موضوعات با اهمیت قلمداد می شود. لذا همین مساله سبب شده هفته ای به نام پژوهش در نظر گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: تحقیقات و پژوهش باید مساله محور و در جهت حل مشکل بوده و پژوهش برای پژوهش کاری عبث و بیهوده است، بنابراین پژوهش باید منجر به تولید محصول و خلاقیت محور باشد.

وی تصریح کرد: در سازمان بیمه سلامت و نظام بهداشت و درمان کشور مباحث مالی و بودجه ای از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، بنابراین می توان از پژوهش در نظامات پرداخت استفاده کرد.

رنجبران ادامه داد: هر اقدام و پژوهشی باید راهگشا بوده و مردم باید خروجی آن را لمس کنند، باید اقدامات مان در جهت حل مشکلات مردم باشد، بدون تردید توجه به پژوهش حتی در هزینه کرد بهتر منابع هم موثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: استفاده از روش های آزمون و خطا که منجر به از دست رفتن زمان و منابع می شود، کار درستی نیست لذا از این منظر پژوهش بسیار کمک کننده است که از ایده های خلاقانه استفاده کنیم و مشوقی برای پرورش افکار نو و بدیع باشیم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه