// کد مطلب: ۱۶۱۸۴۸

بیمه باران

نخستین دور برگزاری لیگ مهرگان با اعلام برندگان به پایان رسید

لینک کوتاه کپی شد

دور اول لیگ مهرگان که از ۱۵ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه جاری بود، با اعلام برندگان در ۳ دسته نمایندگان (مدیران ارشد، آئین‌نامه ۹۶ و کارشناسان فروش) به پایان رسید.

با همت جمعی از نمایندگان و تلاش مستمر آن‌ها و در طول برگزاری لیگ مذکور، وصول حق­بیمه در مقایسه با مدت مشابه قبل (نیمه اول پاییز)، با رشد ۳۴ درصدی روبه‌رو شد. با توجه به نتایج قابل تقدیر اولین دور لیگ، انتظار می‌رود دومین دور لیگ مهرگان که از اول دی‌ماه آغاز شده و تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت، شاهد رقابت پرهیجان تعداد بیشتری از نمایندگان و همچنین نرخ رشد بیشتری نسبت به لیگ اول باشیم.

حامد امینیان، مریم رئوفی صادقی و ابوالقاسم پورحسین به ترتیب سه برنده لیگ برتر در دسته مدیران ارشد هستند و در دسته ۱ نیز اسامی علیرضا نقدلو، مریم ابطحی فروشانی و سمانه گلی قرار گرفته است. سمانه مارانی نیز به عنوان تنها برنده دسته ۲ نام خود را در این لیگ ثبت کرده است.

در جدول نمایندگان ۹۶ نیز راضیه حاجی زاده، پویه شایگان و کریم صیادی به ترتیب در رتبه‌های یک تا سوم لیگ برتر قرار گرفتند. زهرا فتاح زاده قنبرآبادی، ناصر قربانی سینی و فاطمه قوچانی داغداری نیز در دسته ۱رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. فاطمه صفری حسن آبادی، محسن امینیان و فاطمه طالع دستجردی در دسته ۲ و زهره باغیشنی، مهدی نظیفی و محسن سعیدی در دسته ۳ در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در جدول کارشناسان فروش نیز سمانه عبدی کله، احمد عموزاده و مراد باقری به ترتیب سه برنده لیگ برتر، سمیه دارابیان برنده دسته ۱، محمد سعیدی سرقلعه، محمد مسعودی و مهنوش جهانگیری برندگان دسته ۲، مسلم فتاحی، حسین خدادادی و محسن جمشیدی برندگان دسته ۳ لیگ مهرگان هستند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه