// کد مطلب: ۱۶۲۵۴۵

بیمه سلامت

سازمان بیمه سلامت مورد اعتماد در راهبرد اهداف نظام سلامت است

سازمان بیمه سلامت مورد اعتماد در راهبرد اهداف نظام سلامت است
لینک کوتاه کپی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت به یک بلوغی رسیده است که مورد اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نظام انجام کارها و ماموریت های بزرگ را به این سازمان می سپارد و همکاران ساعی سازمان با حرکت انقلابی و جهادی ماموریت ها را پیگیری می نمایند.

به گزارش خبرنگار ما از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران در حاشیه دومین روز از بیستمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران افزود: سازمان بیمه سلامت ایران، سال گذشته در موضوع چرخه مدیریت بهره وری، موفق به کسب مقام برتر در سطح کشور شده است و در شاخص های تعیین شده از طرف سازمان ملی بهره وری امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داد و به عنوان سازمان بهره ور شناخته شد.

وی ادامه داد: همچنین این سازمان در حوزه نظام برنامه ریزی، در بین ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی و سازمان ها ی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب تندیس برتر نظام سلامت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سال گذشته نیز بر اساس اطلاعاتی که از استان ها اخذ شد، این سازمان و ادارات کل توانستند در جشنواره ی شهید رجایی در شاخص های عمومی و اختصاصی در بیشتر محورها امتیاز برتر استانی و کشوری را به خود اختصاص دهند.

رنجبران افزود: امروز ما در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بیمه سلامت می توایم اعلام کنیم که بدهی پرسنل سازمان اعم از شاغلان بازنشستگان و پیمانکار را پرداخت کرده ایم و هیچ بدهی در این زمینه نداریم.

وی ادامه داد: همچنین پرداختی به مطالبات موسسات طرف قرارداد به صورت منظم و ماهانه به مبلغ ماهانه ۳۶۰۰۰ میلیارد ریال پرداخت می شود و الحمدلله پرداختی به صورت مطلوب صورت می گیرد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه