// کد مطلب: ۱۶۳۳۶۲

بیمه کارآفرین

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) ثبت شده به شماره ۲۰۰۸۴۵

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) ثبت شده به شماره ۲۰۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه کارآفرین دعوت می گردد تا در جلسه عمومی فوق العاده شرکت که راس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل شرکت به نشانی میدان آرژانتین.خیابان احمد قصیر.کوچه ۱۷.پلاک ۵ تشکیل می گردد حضور بهم رسانند.

طبق ماده ۱۹ اساسنامه شرکت سهامداران حقیقی می توانند شخصآ یا صرفآ از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضاء صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی حضور بهم رسانند.

ضروری است مستندات موید نمایندگی ، وکالت ،ولایت و یا قیومت را حداقل سه روز اداری قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده به اداره امور سهام در قبال اخذ رسید تحویل شود.

سهامداران یا نمایندگان قانونی ایشان می توانند برای دریافت برگه ورود به جلسه از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ و نیز ۲ ساعت قبل از برگزاری مجمع به دفتر مرکزی شرکت به نشانی یاد شده – اداره امور سهام – طبقه چهارم مراجعه فرمایند.

با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضرین در جلسه مجمع مذکور همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران ، وکلا و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی نامه با سربرگ شخصیت حقوقی که به امضاء مجاز و ممهور به مهر شرکت را جهت حضور در مجمع ارائه نمایند.

همچنین در راستای صیانت از سلامت همگانی و با توجه به ابلاغیه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص ، سهامداران محترم فاقد هرگونه علائم مشکوک به کرونا می توانند در مجمع حضور یابند. از سهامداران محترمی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند ، دعوت می گردد جهت آگاهی از تصمیمات و مشاهده پخش زنده مجمع از طریق لینک اقدام نمایند.

دستور جلسه :

استماع گزارش بازرس و حسابرسان مستقل شرکت و هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه

تصویب افزایش سرمایه شرکت از ۱۲٫۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۵٫۰۰۰ میلیارد ریال

تصویب اساسنامه جدید شرکت منطبق با اساسنامه مورد تائید سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی ج.ا.ا

اصلاح ماده ۵ اساسنامه فعلی

سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه