// کد مطلب: ۱۶۴۸۶۴

بیمه تجارت‌نو

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت
لینک کوتاه کپی شد

دکترمهران رضوانی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، در پیامی آغاز نهمین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت.

متن پیام تبریک مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به شرح زیر است؛

در آغازین روزهای بهاری، شاهد نهمین بهار پربار شرکت بیمه تجارت‌نو هستیم؛ بهاری با آرزوهای بزرگ و دستاوردهای درخشان

این شرکت، از ابتدای تاسیس خود در سال ۱۳۹۵، با پشتوانه‌ای محکم از سهامداران بزرگ پا به عرصه‌ی نوآوری و خدمت گذاشت و همواره در تلاش است تا با اراده‌ای راسخ به عنوان یکی از نمادهای اعتماد و کیفیت صنعت بیمه کشور در خاطر هموطنان گرامی ثبت شود.

سالی که گذشت را می‌توان دوره‌ای پر بار از دستاوردهای مهم برای بیمه تجارت‌نو دانست، دوره‌ای که در آن با پرداخت تمامی خسارت‌های معوق، نشان احترام به حقوق مشتریان و تعهد به وعده‌ها از اصول اساسی و غیرقابل تغییر آن است.

بی‌شک، اصلاح عملکرد شرکت که با جذب پرتفوی سودآور، افزایش چشمگیر درآمد حق بیمه تولیدی و کنترل مدیریت ریسک محقق شد، حاصل حمایت هیات مدیره با درایت، تلاش‌های بی‌وقفه تیم مدیریتی و همدلی تمامی اعضای خانواده‌ی بزرگ بیمه تجارت‌نو است.

این دستاوردها، نه تنها برای مشتریان، بلکه برای سهامداران نیز آورده‌ای ارزشمند به همراه داشته است و ثابت کردیم با تلاش، دانش، تعهد و استعداد هیچ چیز غیر ممکن نیست.

همچنین، با استراتژی راه‌اندازی سامانه فروش دیجیتال، گامی بلند در جهت دسترسی آسان و سریع مشتریان به خدمات بیمه‌ای برداشته شد که نشان‌دهنده‌ی هدایت شرکت در به‌کارگیری فناوری‌های نوین است.

ششم اردیبهشت ماه را با دلی پر از امید و چشم‌اندازی روشن به آینده که آغاز نهمین سالگرد تاسیس این مجموعه‌ی پیشرو است، ارج نهاده و این روز را به همکارانی که در این مسیر همراه بوده‌اند، تبریک می‌گویم .

از خداوند منان، تداوم موفقیت و سربلندی برای شرکت بیمه تجارت‌نو و تمامی اعضای آن خواستارم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه