// کد مطلب: ۱۶۶۹۸۴

با حضور مدیرعامل ،

آیین آغاز بکار ۱۱ مرکز آموزش در استانهای کشور انجام شد

آیین آغاز بکار 11 مرکز آموزش در استانهای کشور انجام شد
لینک کوتاه کپی شد

آیین آغاز بکار 11 مرکز آموزش در استانهای کشور با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ساختمان مرکزی این شرکت انجام شد.

محمدرضا کشاورز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در این مراسم با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم ،

آغاز به کار مراکز آموزش را نقطه عطفی در تاریخ تمدن باشکوه بیمه ایران دانست و از نگاه راهبردی به موضوع آموزش خبر داد.

کشاورز اشاره داشت:امروزه اهمیت آموزش در افزایش توانمندی کارکنان بر کسی پوشیده نیست ودر اداره  بیمه ایران بر آموزش با تکنیک های جدید تاکید ویژه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: آموزش باعث توانمندی کارکنان و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایتمندی ایشان و شرکت می شود.ضمن اینکه آموزش مستمر زمینه بروز خطا در فرآیندهای کاری را کاهش خواهد داد

مدیرعامل بیمه ایران با اظهار این مطلب که آموزش باید به یادگیری منتهی گردد ،خاطرنشان ساخت: آموزش به روش سنتی یعنی حضور در کلاس و ارائه یک مطلب از پیش تعیین شده هنوز هم کارکرد خود را دارد اما باید در آموزش به روش های نوین فکر کنیم .روی تهیه کلیپ و محتوا تصویری تاکید دارم باید محتوا به اندازه کافی تهیه و در دسترس افراد باشد که خود آنها بتوانند هر سرفصلی را که نیاز به یادگیری داشته باشند ،استفاده کنند .

رییس هیات مدیره بیمه ایران تاکید کرد: خروجی فرآیندهای آموزشی باید به صاحب نظر شدن همکاران کمک کند و لازم است برای دست یافتن به این موضوع مهم  بر اساس درخواست ذینفعان مهارت هایی که وظیفه همکاران می‌باشد آموزش دهیم.

کشاورز در ادامه با توجه به حضور برخط تمام استانهای کشور در مراسم به موضوع تفکیک وظایف صف و ستاد اشاره کرد و یادآور شد:تفکیک وظیفه واحد‌های ستادی و صف باید کامل تر از قبل و واقعی انجام شود و با شناختی که از توانمندی  مدیران استانی دارم به موضوع افزایش اختیارات آنها اصرار دارم و مهم است که تمام اقداماتی که در شرکت انجام می شود باید در نهایت به افزایش سهم بازار بیمه ایران در صنعت بیمه منتهی شود.

این مراسم با حضور معاونین مدیرعامل و برخی از مدیران ستادی وحضور برخط  تمام مدیران کل استانی برگزار شد .

در ابتدای مراسم سید میثم حسینی لر معاون برنامه ریزی و نوآوری مدیرعامل و حسین روحی  سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش به ارائه توضیحات در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه آموزش پرداختند.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه