// کد مطلب: ۱۶۸۴۹۵

بیمه باران

پیام تبریک مدیرعامل بیمه باران به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل بیمه باران به مناسبت روز خبرنگار
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگاران اعتمادسازان پرتلاش جامعه‌اند

به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی بیمه باران، در پیام تبریک علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آمده است:

 

ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران کشور، از سخت‌کوشی، آگاهی‌رسانی، شفاف‌سازی، تنویر افکار عمومی و صداقت در رساندن اطلاعات و اخبار صحیح قدردانی کرد.

“خبرنگاران همواره به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ‌ساز بوده‌اند. آنها با سخت‌کوشی، شفاف‌سازی و صداقت رویدادها را صادقانه قلم زده‌اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می‌دهند و صداقت، حقانیت نوشته‌هایشان است.

خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند وهمچنین، واسطه مناسبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات هستند.

در صنعت بیمه که یکی از مردمی ترین صنعت به حساب می آید، آنچه در خدمت رسانی و ارتباط با مشتری حرف اول را می زند همین اعتماد سازی ناشی از شفافیت و اطلاع‌رسانی صحیح است که صاحبان قلم و اصحاب رسانه در این میان نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

بی‌شک خبرنگاران و اصحاب‌رسانه دارای قدرت قابل ملاحظه‌ای برای شکل دادن به عقاید و باورها و دگرگون کردن عادات زندگی هستند و در این راه می‌توانند با ارتقاء سطح اطلاعات جامعه تاثیر بسزایی برای آشنایی آحاد مردم جامعه با صنعت بیمه بخصوص بیمه‌های زندگی داشته باشند.

آنچه در جامعه آشنایی و اعتمادسازی بین مردم وحاکمیت و سازمان‌های خدمت‌رسان ازجمله شرکتهای بیمه را قوی تر میسازد، تلاش و صداقت این عزیزان است که با عمل به وظایف خود، ضمن اطلاع‌رسانی دقیق و اجتناب از شایعه‌سازی، فرهنگسازی و اعتماد مردمی را در جامعه ایجاد می کنند .

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه‌ها با شرکت بیمه باران، از خداوند توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه‌ای کشورمان آرزومندم”

 

علیرضا هادی

مدیرعامل بیمه باران

مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه