// کد مطلب: ۱۶۸۵۰۲

بیمه سلامت ایران

خبرنگاران پرچمدار روشنگری و شفافیت در جامعه هستند مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خبرنگاران پرچمدار روشنگری و شفافیت در جامعه هستند.

خبرنگاران پرچمدار روشنگری و شفافیت در جامعه هستند مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خبرنگاران پرچمدار روشنگری و شفافیت در جامعه هستند.
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خبرنگاران پرچمدار روشنگری و شفافیت در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ما از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با ذهن پویا و دید روشنگری خود بی وقفه به دنبال حقیقت می روند.

متن پیام مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد ماه در کشورمان به پاس تلاش های بی دریغ اصحاب رسانه و خبرنگاران در روشنگری و روایت حقایق جامعه به روز خبرنگار نامگذاری شده است. این روز فرصتی گرانبها و ارزشمند است تا به خبرنگاران و تمامی آنهایی که در عرصه اطلاع رسانی مشغول به فعالیت هستند با نگاه عطوفت و همراه با مهر نظر کرد.

بی شک خبرنگاران سمبل دلسوزی، مطالبه گری، تعهد، آگاهی بخشی و وظیفه شناسی بوده و فعالیت آنها نقش بسزایی در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای دارد و این جایگاه همواره شایسته تقدیر است.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه اندیشه و صاحبان قلم تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی خبرنگاران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر محمد مهدی ناصحی

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه