// کد مطلب: ۱۶۸۷۴۲

بیمه حکمت صبا

توسعه تجارت الکترونیک شرکت بیمه حکمت صبا در بستر فناوری‌های نوین

توسعه تجارت الکترونیک شرکت بیمه حکمت صبا در بستر فناوری‌های نوین
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بیمه حکمت صبا در پاسخ به نحوه بهره‌گیری فناوری‌های نوین گفت: جزء سیاست‌های ما فعال کردن این حوزه است که در این راستا تغییر چارت سازمانی بود که مدیریتی را در بخش تجارت الکترونیکی راه‌اندازی شد و برنامه ما این است که بستر مناسبی را برای شبکه فروش در این حوزه فراهم کنیم.

حجت بهاری فر نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه حکمت صبا از غرفه پایگاه خبری «صنعت مالی» در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بازدید کرد.

بهاری فر در تشریح عملکرد بیمه حکمت گفت: در سال ۱۴۰۲ تمرکزمان روی شفاف‌سازی وضعیت شرکت بود. یکسری خسارت‌ها از قبل مانده بود که مجبور بودیم شفاف‌سازی کنیم و در این راستا رویکردمان را تغییر دادیم، تغییر اساسنامه انجام شده و هیئت‌مدیره جدید را دعوت کردیم که اغلب دانش‌آموخته اقتصاد بیمه هستند.

وی افزود: هدف ما در بیمه حکمت صبا بیشتر فعالیت هوشمندانه در صنعت بیمه است که به دنبال تأمین منافع تمامی ذینفعان است. لذا این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و توانستیم در سه ماه سال جاری زیان را به سود تبدیل کرده و در ۴ ماهه در رشته‌های سود ده عملکرد خوبی داشته باشیم و در ادامه نیز امیدواریم در ۶ ماه آخر سال عملکرد خوب و متفاوتی داشته باشیم. هدف ما افزایش سرمایه شرکت است.

بهاری فر در پاسخ به نحوه بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در بیمه حکمت صبا گفت: جزء سیاست‌های ما فعال کردن این حوزه است که یکی از اقدامات در این راستا تغییر چارت سازمانی بود که مدیریتی را در بخش تجارت الکترونیکی راه‌اندازی در نظر گرفتیم. برنامه ما این است که بستر مناسبی را برای شبکه فروش فراهم کنیم. ما باید هزینه‌ها را کاهش دهیم که این امر راهی جز بهره‌گیری از حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی ندارد؛ به‌خصوص در حوزه پرداخت خسارت ما نیازمند این هستیم که با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین رفت‌وآمد زیاد مشتریان به مراکز بیمه‌ای را کاهش دهیم.

مدیرعامل بیمه حکمت صبا در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: بیمه حکمت از شرکت‌هایی که می‌توانند به تسریع در عملیات بیمه گری کمک کنند حمایت می‌کند.

بهاری فر نقش رسانه در ارتقای فرهنگ بیمه را بسیار جدی و مؤثر دانسته و گفت: علیرغم اینکه صنعت بیمه سابقه طولانی دارد ولی در مسیر فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه راه طولانی در پیش داریم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه