// کد مطلب: ۱۷۰۵۹۴

بیمه پارسیان در حلقه برترین‌های صنعت بیمه/

گذر موفق بیمه پارسیان از خط زمان

گذر موفق بیمه پارسیان از خط زمان
لینک کوتاه کپی شد

معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی، درگرماگرم تابستان رفته با در نظر گرفتن مهمترین شاخص‌های ارزیابی ازجمله وضعیت مالی، بررسی عملکرد مالی و دیگر مواردی چون تعداد شعب و پرسنل، ضمن نیم نگاهی به یک دهه اخیر به رصد فصل به فصل عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای در سال 1402 پرداخت.

به گزارش اختصاصی طلانیوز، در این کنکاش نام 10 شرکت بیمه ای  که 80 درصد پرتفوی صنعت بیمه را در اختیار دارند، به عنوان برترین ها انتخاب شد تا علاوه بر نشان دادن نقاط اتکایی این صنعت، نقشه راهی برای شرکت ها و اقشار جامعه در پیدا کردن مسیر انتخاب باشد.  

در مقام قیاس، گلچین شدن این شرکت‌ها از سوی عالی ترین نهاد ناظر اقتصادی نقطه عطفی در کارنامه کاری آنهاست، گزینشی سخت که بیمه پارسیان توانسته است با ریل گذاری درست و مدیریت کارآمد یکی از 10شرکت برتر انتخاب شود. 

   

شروع بهاری

  

با آغاز فعالیت بیمه پارسیان به تاریخ 28 اردیبهشت1382 ، سرزمینی در جغرافیای صنعت به نام این شرکت ثبت شد.  

این شرکت که نامی به بلندای ایران دارد، در سال 1390 با تولید 456 میلیارد تومان حق بیمه در گروه 5 شرکت اول قرار گرفته و بعد ازگذشت 12 سال، با تولید12 هزارو 342 میلیارد تومان حق بیمه همچنان نسبت به برخی از رقبای خود پیشتاز بوده است.  

تا پایان سال 1402، برخورداری از 58 شعبه، 681 پرسنل و2هزار و622  نماینده فعال جنرال و عمر به نام پارسیان ثبت شده است.  

 

حساب و کتاب پارسیان

 

در سال مورد بررسی، بیمه پارسیان همانند دیگر شرکت‌های بیمه‌ای علاوه بر کسب درآمد از تولید حق بیمه، خرید سهام و سپرده بانکی را نیز چاشنی درآمد زایی خود کرده، به طوری که از این دو محل 3 هزارو 611 میلیارد تومان درآمد حاصل شده است.  

شرکت یک هزار و 600 میلیاردی پارسیان با دارایی15 هزارو 565 میلیارد تومانی پشتوانه محکمی برای سهام خود بوده و آسودگی خاطر بیمه گذاران را نیز موجب شده است.  

 

این شرکت ضمن پشت سرگذاشتن خط زمانی قابل قبول، با رقم زدن ارقام درخشان ذینفعان خود را نسبت به آینده مطمئن تر کرده است، تحقق 7 هزارو 780 میلیارد تومان حق بیمه تا 31 مرداد سالجاری که نسبت به 5 هزار میلیارد تومان مدت مشابه رشد 55 درصدی را نشان می دهد، دلیل این ادعاست.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه