// کد مطلب: ۱۷۱۴۷۸

مدیرعامل بیمه کوثر در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

تاثیر مهم شرایط بازار و افزایش تقاضا جهت ارائه خدمات باکیفیت‌تر در رشد فروش بیمه کوثر/بیمه کوثر ستون صنعت بیمه کشور

تاثیر مهم شرایط بازار و افزایش تقاضا جهت ارائه خدمات باکیفیت‌تر در رشد فروش بیمه کوثر/بیمه کوثر ستون صنعت بیمه کشور
لینک کوتاه کپی شد

نشست خبری چهاردهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش اختصاصی طلانیوز: در ابتدای این نشست، ابولفضل آقادادی، مدیرعامل بیمه کوثر ضمن اشاره به نحوه عملکرد چند ساله بیمه کوثر اظهار کرد: شرکت بیمه کوثر در سال ۱۳۸۹ توسط ستاد کل نیروهای مسلح راه‌اندازی شد و با تصمیم وزارت دفاع نام این سازمان از شبنم (شرکت بیمه نیروی مسلح) به کوثر تغییر پیدا کرد.

وی افزود: این سازمان با سرمایه ۴۰ میلیاردی کار خود را شروع کرد و بعد کم کم به ۲۵۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید و در سال ۱۴۰۰ به ۲۵۰۰ میلیارد و تا به امروز به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که تلاش ما برای افزایش و رساندن آن به ۴ هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل بیمه کوثر گفت: فروش در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان بوده است و در ۶ ماهه اخیر ما تونستیم این عدد را به ۱۳هزار میلیارد تومان برسانیم، اما امروز عملکرد ۱۴هزار میلیارد تومانی شاخص فروش نیست بلکه این عملکرد را در رضایت مشتری و بیمه گذاران خواهیم دید.

مدیرعامل بیمه کوثر بااشاره به روند رشد فروش شرکت، گفت: در سال ۱۴۰۰، فروش شرکت به ۵ هزار میلیارد تومان رسید و در سال گذشته این رقم به ۱۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت. امسال، تاکنون میزان فروش شرکت از ۱۴ هزار میلیارد تومان نیز فراتر رفته است.

وی تاکید کرد: فروش تنها یکی از شاخص‌هاست و سودآوری شرکت و رضایت مشتریان نقش حیاتی در موفقیت و پایداری شرکت دارد. شرکت‌هایی که سودآور باشند، ماندگار خواهند بود و سودآوری از رضایت مشتریان حاصل می‌شود. اگر مشتریان راضی باشند و خدمات باکیفیتی دریافت کنند، این سودآوری پایدار خواهد بود.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود ؛شرکت بیمه کوثر جز سه شرکت برتر سودآور صنعت بوده و این رضایت و برتری رو از سرمایه انسانی و احترام و رضایت به مشتری به دست آورده است.

وی خاطر نشان کرد که تکریم و احترام به مشتریان یکی از اصول کلیدی در عملکرد شرکت است و نیروی انسانی باید این ارزش‌ها را در سراسر کشور اجرا کند تا رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری افزایش یابد.

مدیرعامل بیمه کوثر نبود فرهنگ مناسب در زمینه بیمه حوادث را یکی از چالش‌های صنعت بیمه دانست و عنوان کرد: فرهنگسازی نقش زیادی در صنعت بیمه دارد و باید در این زمینه کار زیادی انجام داد.

وی ضمن اشاره به حادثه آتش‌سوزی در بازار آهن شادآباد و خسارت ۱۵ همتی ناشی از این حادثه گفت: در این حادثه ۲۰۰ نفر دچار آسیب شدند که هیچ کدام بیمه نبودند و با وجود حوادث بسیاری که در آتش سوزی شاهد بودیم همچون بازار آهن شادآباد و ساختمان پلاسکو، اما همچنان عده زیادی از بیمه آتش سوزی استفاده نمی‌کنند.

وی، بیان کرد: وضعیت فعلی بازار سرمایه موجب شده تا سودآوری شرکت‌های بیمه در ۶ ماه نخست سال جاری با عملکرد چشمگیری روبرو نباشد و به همین خاطر، تمرکز بر بیمه‌های زندگی همواره به عنوان راهبردی جهت بهبود سودآوری مطرح شده است، اگرچه این حوزه نیز با چالش‌هایی روبه‌رو است.

آقای آقادادی در پایان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در رشد و بالندگی صنعت بیمه، گفت: ما و شما، به‌عنوان بازیگران این صنعت، هر کدام نقشی داریم و با همکاری یکدیگر می‌توانیم به ارتقای این صنعت کمک کنیم. امیدوارم با حمایت شما، این مسیر را به خوبی ادامه دهیم.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه