// کد مطلب: ۱۷۱۴۸۵

بیمه کوثر

افزایش ۷۰۰ درصدی سرمایه بیمه کوثر در ۳ سال/ ما در زمره سه شرکت نخست سودآور صنعت بیمه هستیم

افزایش ۷۰۰ درصدی سرمایه بیمه کوثر در ۳ سال/ ما در زمره سه شرکت نخست سودآور صنعت بیمه هستیم
لینک کوتاه کپی شد

نشست خبری دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین سالروز تاسیس این شرکت برگزار شد.

در این نشست آقادادی ضمن پاسخگوی به سوال‌های خبرنگاران در خصوص نحوه عملکرد چند ساله بیمه کوثر گفت: شرکت بیمه کوثر در سال ۸۹ توسط ستاد کل نیروهای مسلح تاسیس شد و با تصمیم وزارت دفاع اسم این سازمان از شبنم به کوثر تغییر یافت.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر ، در ابتدای این نشست خبری به تشریح تاریخچه و روند توسعه این شرکت بیمه‌ای پرداخت و با اشاره به تاسیس شرکت بیمه کوثر در سال ۱۳۸۹، گفت: در ابتدا، ستاد کل نیروهای مسلح با هدف پوشش ریسک‌های مرتبط با این نیروها تصمیم به راه‌اندازی شرکتی بیمه‌ای گرفت که به اختصار به نام «شبنم» (شرکت بیمه نیروی مسلح) شناخته شد. پس از آن متناسب با وضعیت وزارت دفاع شرکت بیمه کوثر تاسیس می‌گردد.

وی افزود: این شرکت با سرمایه اولیه ۴۰ میلیارد تومان شروع به کار کرد و در پنج سال نخست این مبلغ ثابت باقی ماند. اما در طول سال‌های بعد، سرمایه شرکت به ترتیب به ۲۵۰ میلیارد، ۶۰۰ میلیارد، و نهایتاً در سال ۱۴۰۰ که بنده در سمت مدیرعاملی منصوب شدم، به ۱۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. امروز، این سرمایه به ۳۳۵۰ میلیارد تومان رسیده و برنامه‌ریزی ما این است که در آینده نزدیک به حداقل ۴۰۰۰ میلیارد تومان برسد.

آقادادی  افزود ؛شرکت بیمه کوثر جز سه شرکت برتر سودآور صنعت بوده و این رضایت و برتری رو از سرمایه انسانی و احترام و رضایت به مشتری به دست آورده است.

وی خاطر نشان کرد که تکریم و احترام به مشتریان یکی از اصول کلیدی در عملکرد شرکت است و نیروی انسانی باید این ارزش‌ها را در سراسر کشور اجرا کند تا رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری افزایش یابد.

آقادادی همچنین درباره توسعه شبکه نیروی انسانی شرکت توضیح داد: در ابتدای تاسیس، شرکت با ۶۰ نیروی انسانی کار خود را آغاز کرد، اما امروز تعداد کارکنان به ۱۵۰۰ نفر رسیده است. همچنین شبکه فروش شرکت نیز به بیش از ۱۵۰۰ نماینده افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط نزدیک میان مدیران و نمایندگان شرکت، گفت: ما همگی به‌عنوان یک خانواده در کنار یکدیگر هستیم و این ارتباطات نزدیک به حل سریع مشکلات و مسائل شرکت کمک می‌کند.

مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در رشد و بالندگی صنعت بیمه، بیان کرد: ما و شما، به‌عنوان بازیگران این صنعت، هر کدام نقشی داریم و با همکاری یکدیگر می‌توانیم به ارتقای این صنعت کمک کنیم. امیدوارم با حمایت شما، این مسیر را به خوبی ادامه دهیم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه