قیمت طلا و سکه /

قیمت طلا و سکه امروز ۳ آذر ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز ۳ آذر ۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا و سکه در چند روز گذشته در محدوده مشخصی‌ در نوسان بود اما این نوسان بسیار‌ محدود بود و تاثیر معنادارای در بازار نداشت‌.

به گزارش طلانیوز، قیمت طلا امروز ۳ آذر ۱۴۰۲ حدود دو میلیون و ۴۲۲ هزار تومان بود. قیمت سکه امامی‌ ۲۸ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان بود. قیمت سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه هم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود.

قیمت طلا در بازار جهانی‌ هم نوسان داشت اما نتوانست خود را به بالای‌ کانال ۲ هزار دلار برساند‌. معامله‌گران جهانی‌ می‌گویند طلا اکنون در کف قیمت جهانی خود قرار دارد و هر کاهش قیمتی  به معنای زمان مناسب برای خرید است.

در بازار داخل هم فعالان اقتصادی می‌گویند قیمت طلا و سکه در کف قرار گرفته است و احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا و سکه وجود نطارد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید «فعلا دید فعالان بازار طلا به نوسانات قیمت دلار و تغییرات قیمت انس در بازارهای جهانی است. باید توجه داشت رویدادهای مهم سیاسی و اقتصادی جهانی، می‌تواند روی آینده طلا تاثیرگذار باشد.»

بذرافشان با تاکید بر اینکه قیمت‌ها به ثبات خوبی رسیده است افزود: «مردم منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا نباشند. مگر اینکه انس جهانی یا نرخ ارز تغییر و نوسان خاصی داشته باشد.»


 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه