// کد مطلب: ۱۶۸۰۳۷

اقتصاد|طلا

رکود و بحران در حوزه صنعت طلا

رکود و بحران در حوزه صنعت طلا
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان ساخت متاسفانه رکود و بحران همچنان در این صنعت وجود دارد و ابراز امیدواری کرد با ورود دولت جدید شاهد تغییرات و شکوفایی در حوزه صنعت طلا باشیم

به گزارش طلانیوز

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا با 36 دلار کاهش به 2376 دلار رسید اما در ایران امروز علیرغم کاهش اونس جهانی قیمت طلا و سکه با نوسان جزئی افزایشی شد.

بذرافشان گفت:در اواسط هفته علیرغم کاهش اونس جهانی قیمت طلا و سکه به دلیل نوسانات نرخ ارز افزایشی شد و این نوسانات 2 تا 5 درصدی طبیعی است.

رئیس کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف تهران خاطر نشان ساخت متاسفانه رکود و بحران همچنان در این صنعت وجود دارد و ابراز امیدواری کرد با ورود دولت جدید شاهد تغییرات و شکوفایی در حوزه صنعت طلا باشیم و این مستلزم این است که رویکرد دولت جدید نسبت به اصناف و صنعت طلا و جواهرتغییر کند تا شرایط خوبی برای ما رقم خورد.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 200هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم بدون تغییر، قیمت نیم سکه و ربع سکه بدون تغییر،قیمت سکه های بانک مرکزی نیز بدون تغییر و هر گرم طلای 18عیار نیز با4 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

طلا

منبع:سایت طلا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه