خرید طلا در امارات | راهنمای خرید طلا در امارات

چه نکاتی را بیاید در مورد خرید طلا در امارات بدانیم؟ | همه چیز درباره خرید جواهرات در دبی

چه نکاتی را بیاید در مورد خرید طلا در امارات بدانیم؟ | همه چیز درباره خرید جواهرات در دبی
لینک کوتاه کپی شد

دبی به عنوان بهترین مقصد برای علاقه‌مندان به طلا شناخته می‌شود؛ چرا که این شهر از معافیت گمرکی، مالیات پایین، استانداردهای قابل اعتماد و بازارهای گسترده طلا و جواهرات بهره‌مند است. در این مقاله، مهم‌ترین بازارهای طلا و جواهرات دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

به گزارش طلانیوز: وبسایت هندی GT Holidays در مقاله‌ای به بررسی خرید جواهرات در دبی و معرفی بازارهای معروف طلا و جواهر این شهر پرداخته است. در ادامه به نکاتی درباره علت ارزان‌تر بودن طلا در دبی می‌پردازیم:

 

چرا طلا در دبی ارزان‌تر است؟

در دبی، برخلاف هند، نیازی به نگرانی درباره خلوص طلای خریداری شده نیست. قوانین سختگیرانه‌ای در این زمینه وجود دارد و تقلب در طلا کمتر دیده می‌شود. جواهرفروشان در دبی موظفند اطلاعات دقیقی از جمله عیار و وزن واقعی طلا را ارائه دهند. این موضوع، اعتماد به خرید طلا در دبی را افزایش می‌دهد.

یکی از دلایل ارزان‌تر بودن طلا در دبی نسبت به سایر کشورها، عدم وجود مالیات بر فروش طلا است. خریداران تنها برای ارزش واقعی جواهرات طلا پرداخت می‌کنند. اگرچه دولت اخیراً مالیات بر ارزش افزوده را اعمال کرده است، اما همچنان خرید طلا در دبی به‌صرفه‌تر از سایر نقاط دنیا است. همچنین می‌توانید برای طلای خریداری شده در امارات، بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده را درخواست کنید.

نکته دیگری که باعث جذابیت خرید طلا در دبی می‌شود، امکان چانه‌زنی بر سر قیمت است. این امر به خریداران این فرصت را می‌دهد که با قیمتی مناسب‌تر به خرید بپردازند. در نتیجه، دبی به یکی از بهترین مقاصد خرید طلا و جواهرات در جهان تبدیل شده است.

 

برای خرید جواهرات در دبی کجا برویم؟

اگر برنامه سفر دبی شما شامل خرید طلا هم می شود، باید بدانید از کجا بخرید. دبی انتخاب گسترده ای از فروشگاه های طلا، از جمله مراکز خرید، بازارها و فروشگاه های خرده فروشی کوچک دارد. برخی از مقاصد محبوب برای خرید جواهرات در دبی عبارتند از:

 

خرید طلا در امارات

 

بازار طلای دبی ، دیره

بازار طلا در دیره در اوایل دهه 1900 با تعداد انگشت شماری از جواهرسازان محلی هندی و ایرانی راه اندازی شد. اما دهه 1970 بود که رونق نفت مردم را در سراسر جهان جذب کرد. امروزه یکی از بزرگترین بازارهای طلای جهان است که بیش از 350 فروشنده طلا در آن طلا، نقره، پلاتین و جواهرات دیگر می فروشند. می‌توانید جواهرات آماده، سکه‌های طلا و حتی شمش‌های طلا را از این بازار خریداری کنید.

زمان بازدید از بازار طلای دیره دبی

شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 21:30 باز است. جمعه ها، این بازار از ساعت 16:00 باز می شود. و ساعت 21:30 بسته می شود.

 

خرید طلا در امارات

 

پارک طلا و الماس دبی

پارک طلا و الماس توسط شرکت املاک و مستغلات اعمار در سال 2011 توسعه یافت. این پارک در جاده شیخ زاید واقع شده است و بخشی از منطقه آزاد جبل علی است. پارک طلا و الماس بهترین مکان برای خرید جواهرات طلا، سنگ های قیمتی مانند الماس، یاقوت و غیره و لوازم شخصی با کیفیت بالا است. بهترین چیز در مورد خرید در اینجا این است که هیچ مالیات بر درآمد یا شرکتی وجود ندارد. حتی می توانید برای قیمت چانه بزنید و از قیمت های مشخص شده درخواست تخفیف کنید.

زمان بازدید از پارک طلا و الماس دبی

شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا ساعت 9:00 شب و جمعه ها بازار از ساعت 16 باز است.   

 

بازار جواهرات فرودگاه بین المللی دبی

اگر در حال سفرهای بین المللی با استراحت در دبی هستید، از ترمینال های 1 و 3 فرودگاه بین المللی دبی خرید کنید. اگرچه ممکن است گزینه های کمتری از نظر طرح و قیمت داشته باشند، اما گزینه بدی نیستند. علاوه بر این ، مغازه ها همه روزهای هفته به طور 24 ساعته باز هستند.

زمان بازدید از بازار طلاوجواهر فرودگاه دبی

فروشگاه های معاف از گمرک در فرودگاه بین المللی دبی همیشه باز هستند.

 

خرید طلا در امارات

 

بازار طلا و جواهرات مینا دبی

بازار مینا در دبی بخشی از دبی قدیم است و از بازار باستانی مینا در دهلی قدیم الگوبرداری شده است. این بازار نام خود را از تابلوی اولین فروشگاه در لین کازمو  در سال 1973 گرفته است. این بازار در منطقه الفهیدی واقع شده است. علاوه بر لباس‌های سنتی، کفش‌ها و ادویه‌ها، می‌توانید جواهرات طلا را در خیابان بخرید. برخی از جواهرفروشی های معروف که در بازار مینا فروشگاه دارند عبارتند از – «طلا و الماس مالابار» و «جِی جِی و پسران».

زمان بازدید از بازار طلا و جواهرات مینا

فروشگاه های بازار مینا از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 9:00 شب باز است. جمعه ها فروشگاه ها از ساعت 8 صبح تا 13:30 باز است و بعد از ظهر از ساعت 16:00 تا ساعت 9:00 شب مجددا کار می کنند.

 

/منبع گلد نیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه