// کد مطلب: ۱۵۶۴۰۲

قیمت خودرو | قیمت تیگو ۸ پرو مکس | تیگو ۸ پرومکس

اختلاف قیمت کارخانه و بازار تیگو ۸ پرو مکس همه را شوکه کرد!

اختلاف قیمت کارخانه و بازار تیگو 8 پرو مکس همه را شوکه کرد!
لینک کوتاه کپی شد

امروز با وجود این که در بازار خودرو، قیمت برخی از محصولات بیش تر شد، اما تیگو ۸ پرو مکس ارزان شد.

به گزارش طلانیوز: در بازار امروز خودروهای داخلی و مونتاژی، با توجه به افزایش بهای دلار، قیمت برخی از خودروها هم زیاد شد و شاهد رشد تعداد به نسبت چشم‌گیری از محصولات تولید داخل و چینی بودیم. برای مثال، تیبا ۲، ۲۰۷ اتوماتیک سقف فلز و جک J4 بیش ترین رشدها را داشتند.

از طرفی دیگر، خودروهایی مانند هایما ۸S و تیگو ۸ پرو مکس افت کردند و در طی این کاهش قیمت، بهای بازار تیگو ۸ پرو مکس در نزدیک ترین فاصله نسبت به قیمت کارخانه قرار گرفت. افت ۳۰ میلیونی این خودرو در بازار آزاد موجب شد قیمت گران ترین رنگ این خودرو (مشکی)، به ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون برسد و فقط حدود ۳۰ میلیون از قیمت کارخانه بیش تر باشد. به این ترتیب، خوشبختانه تا به حال قیمت بازار و کارخانه اکثر محصولات چینی و مونتاژی تا حد قابل توجهی به هم نزدیک شدند و دیگر خبری از آن فاصله زیاد نیست.

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

در بین محصولات ایران خودرو، دو محصول ۲۰۷ تیپ ۳ و اتوماتیک سقف فلزی به ترتیب ۴ و ۵ میلیون گران تر شدند و از طرفی دیگر، ۲۰۷ پانوراما حدود ۴ میلیون افت کرد. به بیانی دیگر، امروز بیش تر نوسان بازار محصولات ایران خودرو، یقه تریم های مختلف ۲۰۷ را گرفت.

قیمت خودرو

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر سایپا

در بین محصولات سایپا، بیش تر خودروها گران تر شدند، برای مثال، تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ و ساینا S اتوماتیک به ترتیب ۴ و ۳ میلیون افزایش قیمت را تجربه کردند.

قیمت خودرو

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر چینی

در بازار چینی ها، جک J4 جدید بیش ترین نرخ رشد قیمتی را داشت و در عین ناباوری حدود ۲۰ میلیون بیش تر از دیروز آگهی شد. دو خودروی هایما ۸S و تیگو ۸ پرو مکس برخلاف روند کلی بازار به ترتیب ۲۰ و ۳۰ میلیون ارزان تر شدند.

قیمت خودرو

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه