// کد مطلب: ۱۵۷۳۵۴

اسکورت رونالدو | رونالدو در تهران | اسکورت رونالدو با لاماری

ببینید | استورت رونالدو و یارانش با لاماری در تهران + فیلم

ببینید | استورت رونالدو و یارانش با لاماری در تهران + فیلم
لینک کوتاه کپی شد

به تازگی تصاویری از لاماری ایما به همراه کاروان تیم النصر عربستان منتشر شده که نشان می دهد این خودرو در اختیار باشگاه النصر و یاران رونالدو قرار دارد.

به گزراش طلانیوز: بر اساس اطلاعات منتشر شده از شرکت آرین پارس موتور، تعداد ۶ دستگاه خودروی لاماری ایما از سوی باشگاه پرسپولیس در اختیار باشگاه النصر عربستان قرار گرفته تا رونالدو و یارانش از آن ها برای رفت و آمد استفاده کنند. بازی پرسپولیس و النصر ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کاروان تیم فوتبال النصر برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه با پروازی اختصاصی وارد تهران شد و سپس یک جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.

از آنجایی که تیم پرسپولیس مورد محرومیت انضباطی قرار گرفته است و قرار بر این بود که این بازی بدون تماشاگر برگزار شود، اما مسئولان AFC به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تأکید کردند فقط ۲۷ نفر اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. حضور کریستیانو رونالدو به همراه ستاره هایی مثل سادیو مانه و لاپورت باعث شده تا النصر عربستان تیمی کهکشانی را داشته باشد و همین باعث شده تا حساسیت بازی این تیم با پرسپولیس دوچندان شده باشد. بنظر می رسد نماینده کشورمان بازی بسیار سختی را در پیش داشته باشد اما به هر ترتیب برای تیم گل محمدی در این بازی ملی باشگاهی آرزوی موفقیت داریم.

 

 

مشخصات لاماری ایما

زیر کاپوت این کراس اوور یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو منتقل می شود. به تازگی نسخه های X (فول آپشن) و هیبرید HEV هم از این کراس اوور معرفی شده اند و قرار است به زودی به بازار بیایند. همچنین آرین پارس موتور برنامه دارد سبد محصولاتش را با دیگر خودروها در سگمنت های مختلف گسترش دهد که هنوز جزئیات این خودرو ها مشخص نیست.

اسکورت رونالدو با لاماری

 

اسکورت رونالدو با لاماری

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه