// کد مطلب: ۱۵۸۱۵۵

تیگارد X۳۵ | شوورای رقابت

قیمت کارخانه تیگارد X۳۵ توسط شورای رقابت مشخص شد

قیمت کارخانه تیگارد X35 توسط شورای رقابت مشخص شد
لینک کوتاه کپی شد

امروز صبح شورای رقابت قیمت پایه کارخانه ای تیگارد X35 را حدود ۹۸۵ اعلام کرده و این خودرو قرار است در هفته های آتی به صورت اقساطی به فروش برسد.

به گزارش طلاینوز: طبق خبری که هم اکنون به دست خبرنگار اسب بخار رسیده متوجه شدیم که شورای رقابت بالاخره قیمت کارخانه ای پایه و نهایی تیگارد X35 را مشخص کرده و قرار است آن را در چند روز آینده به صورت رسمی اعلام کند. همان طور که می دانید در خرداد ماه امسال این کراس اوور کوچک چینی توسط شورای رقابت، ۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون قیمت گذاری شده بود و حالا پس از تجدید نظرهای صورت گرفته، بهای تمام شده کارخانه اش بیشتر شده. توجه داشته باشید که تجدید نظر شورای رقابت در قیمت گذاری مونتاژی ها برای همه آن ها صورت گرفته که موجب شده تا برخی از چینی ها ارزان تر و برخی دیگر گران تر از قبل شوند.

طبق آخرین شرایط فروش تیگارد X35، بهای تمام شده آن قبل از دخالت شورای رقابت در قیمت گذاری مونتاژی های چینی حدود ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون از طرف کارخانه اعلام شده بود.

 

قیمت جدید کارخانه ای تیگارد X35 چقدر است؟

در جدیدترین قیمت گذاری صورت گرفته، شورای رقابت برای این کراس اوور جمع و جور چینی قیمت پایه ۹۸۵ میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی را در نظر گرفته که با احتساب هزینه های جانبی در حدود ۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون برای مشتری تمام می شود.

تیگارد X35

به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که شورای رقابت در محاسبات اولیه خود برای قیمت گذاری این خودرو دچار اشتباه شده که حالا با بهای جدید و بیشتری که برایش در نظر گرفته، قیمت فروش کارخانه ای آن را اصلاح کرده است.

 

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35

همان طور که پیش تر گفته شده بود شرایط فروش این خودرو در سامانه یکپارچه به صورت اقساطی خواهد بود و شرکت سانیار موتور علاوه قسط بندی مبلغ خودرو، از مشتری بهره ای نخواهد گرفت و خریدار به نیازی به ضامن ندارد.

 

مشخصات فنی تیگارد X35

تیگارد X35

این کراس اوور کوچک مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلوی آن منتقل می شود. جعبه دنده مذکور از نسل جدید CVTهای صنعت خودروست و ۶ دنده مصنوعی را دارد تا راندن تیگارد X35 حس بهتری داشته باشد.

 

امکانات رفاهی و ایمنی تیگارد X35

تیگارد X35

تیگارد X35

تیگارد ایکس ۳۵ در جایگاه یک کراس اوور اقتصادی و چینی به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی باز شوند، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.

 

قیمت جدید کارخانه ای تیگارد X35 چقدر است؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده، شورای رقابت برای این کراس اوور جمع و جور چینی قیمت پایه ۹۸۰ میلیونی را در نظر گرفته که با احتساب هزینه های جانبی در حدود ۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون برای مشتری تمام می شود.

 

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 به چه صورت خواهد بود؟

فروش این خودرو در سامانه یکپارچه به صورت اقساطی خواهد بود و شرکت سانیار موتور علاوه قسط بندی مبلغ خودرو، از مشتری بهره ای نخواهد گرفت و خریدار به نیازی به ضامن ندارد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه