// کد مطلب: ۱۵۸۲۶۶

کوشا خودرو | محصولات کوشا خودرو | سامانه یکپارچه خودرو

کوشا خودرو با اولین وارداتی های غیرچینی به سامانه یکپارچه آمد

کوشا خودرو با اولین وارداتی های غیرچینی به سامانه یکپارچه آمد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت کوشا خودرو بالاخره با اولین خودروهای وارداتی غیرچینی یعنی محصولات کیا موتور وارد سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی شد.

به گزارش طلانیوز: پس از مدت ها انتظار برای واردات خودروهای غیرچینی، بالاخره امروز ۲ محصول کره ای و ۱ محصول ژاپنی به لیست سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اضافه شد تا بخشی از وعده های دولت در مورد واردات خودروهای مورد پسند مردم، عملی شود.

در طی تغییر به وجود آمده برای لیست اولویت بندی وارداتی ها، کوشا خودرو نیز فعلاً با یکی از محصولات کیا موتور وارد سامانه شد تا مشتریان و متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که اسفند سال گذشته در سامانه ثبت نام کرده بودند و ۵۰۰ میلیون پرداختند، بتوانند در صورت تمایل تک محصول فعلی کوشا خودرو یعنی کیا سلتوس را در سایت saleauto.ir جزو انتخابی های خود قرار دهند.

 

کوشا خودرو

 

پس از ورود سلتوس که یکی از کراس اوورهای کیا محسوب می شود، کوشا خودرو خبر داده که قرار است کراس اوور دیگری از این کمپانی کره ای یعنی کیا سونت را به زودی به خودروهای قابل عرضه اش در سامانه اضافه کند. به این ترتیب افرادی که از پیش برای خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند این امکان را دارند تا سلتوس و سونت، از کراس اوورهای اقتصادی کیا را هم جزو اولویت های خود قرار دهند که البته در حال حاضر فقط انتخاب سلتوس عملی است و همان طور که گفته شد سونت به زودی به لیست اضافه خواهد شد.

 

مشخصات کیا سلتوس

کوشا خودرو

نسخه ای از کیا سلتوس که قرار است به مردم تحویل شود، مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند ۱۳۲ اسب بخار و ۱۵۷ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ های جلو تحویل دهد.

 

مشخصات کیا سونت

کوشا خودرو

این کراس اوور ساب کامپکت به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز است که قادر است نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را تولید کند. قدرت و گشتاور تولیدی این موتور ۱.۵ لیتری از طریق جعبه دندهCVT  به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت این خودرو هم ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است.

در پایان از شما مخاطبین و متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می خواهیم تا نظر خود در مورد این دو محصول کیا را برای‌مان کامنت کنید و به ما بگویید که آیا قصد دارید سونت و سلتوس را در اولویت های بالای خود قرار دهید.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه