// کد مطلب: ۱۵۸۷۴۹

شرایط فروش ساینا s | شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا – سایناS

شرایط فروش سایپا – سایناS
لینک کوتاه کپی شد

شرکت سایپا زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین ویژه طرح عادی را در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را اعلام کرد.

به گزراش طلانیوز: شرایط فروش ساینا اس – طرح عادی – مهر۱۴۰۲ به شرح زیر میباشد.

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲نسبت به انتخاب خودروی شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز سال ۱۴۰۳ تایید و در تاریخ ۲۶ مهر پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط فوق را دارا می باشند.

متقاضیان می توانند از روز چهارشنبه ۲۶ مهر با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

شرایط فروش ساینا s

 

 

آرشیو شرایط فروش سایپا

ویژه طرح عادی – بخش سیزدهم- شهریور ۱۴۰۲

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲نسبت به انتخاب خودروی شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز سال ۱۴۰۳ تایید و در تاریخ ۶ شهریور پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط فوق را دارا می باشند.

متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۷ شهریور با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

شرایط فروش ساینا s

 

ویژه طرح عادی – بخش دوازدهم- مرداد ۱۴۰۲

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲نسبت به انتخاب خودروی شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان سال ۱۴۰۳ تایید و در تاریخ ۳۰ مرداد پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط فوق را دارا می باشند.

متقاضیان می توانند از روز دوشنبه ۳۰ مردادماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

شرایط فروش ساینا s

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه