// کد مطلب: ۱۶۲۸۰۳

گروه بهمن

خیز گروه بهمن برای قرارگیری در میان پنجاه شرکت برتر

خیز گروه بهمن برای قرارگیری در میان پنجاه شرکت برتر
لینک کوتاه کپی شد

بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران در سال ۱۴۰۲ با ارزیابی ۳۳ شاخص در شرکت‌ها برگزار شد و هولدینگ بهمن موتور در میان یکصد شرکت برتر سال ۱۴۰۱ ایران قرار گرفت.

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت‌ها توسط سازمان مدیریت صنعتی، گروه بهمن رتبه ۵۹ را در شاخص فروش به خود اختصاص داده. این شرکت در گروه وسایط نقلیه و قطعات خودرو رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و بهترین عملکرد فروش را در میان خودروسازان بخش خصوصی داشته است. بهمن موتور بعد از شرکت‌های بزرگ ایران خودرو، سایپا و ایران خودرو دیزل قرار گرفته است. بر همین اساس، بهمن موتور با ۲۵ رتبه صعود جزو ده شرکت با بیشترین صعود فروش نسبت به سال قبل خود است.

بهمن موتور پس از خصوصی‌سازی خود توانست جایگاه مناسبی در صنعت خودروی ایران بدست آورد. این شرکت اکنون با داخلی‌سازی رو به رشد محصولات روز دنیا توانسته، محصولات خود را با قیمت رقابتی به بازار عرضه کند و سهم خود را از فروش افزایش دهد.

بهمن دیزل- از دیگر شرکت‌های تابع گروه بهمن- با ۴۸ پله صعود عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده است. این شرکت در سال۱۴۰۰ از نظر فروش رتبه ۱۶۲ را داشته اما در سال ۱۴۰۱ به رتبه ۱۱۴ دست پیدا می‌کند. بهمن دیزل با تنوع بخشی به سبد محصولات خود و شناسایی خلاهای موجود توانسته سهم خود را در بازار افزایش دهد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه