// کد مطلب: ۱۶۵۹۲۷

دانگ فنگ آئولوس AX۷ مارس | آرشام موتور

دانگ فنگ آئولوس AX۷ مارس اولین محصول آرشام موتور

دانگ فنگ آئولوس AX7 مارس اولین محصول آرشام موتور
لینک کوتاه کپی شد

دانگ فنگ آئولوس AX7 مارس، کراس اوور چینی جدید بازار ایران خواهد بود که قرار است توسط شرکت تازه وارد آرشام موتور عرضه شود.

به گزارش طلانیوز: ورود خودروهای چینی پس از بازگشایی واردات به کشور بیشتر شده و به همین دلیل بسیاری از شرکت های تازه کار نیز تصمیم گرفتند تا در درجه اول واردات یک محصول چینی را آغاز کنند تا زمینه های لازم برای مونتاژ آن فراهم شود. در این راستا آرشام موتور نیز پا به میدان گذاشته و به سراغ یک کراس از برند دانگ فنگ رفته که در مقایسه با دیگر برندهای چینی در دنیا شناخته شده تر و باکیفیت تر است.

دانگ فنگ آئولوس AX7 مارس اولین محصول آرشام موتور خواهد بود که طبق گفته شرکت قرار است در ابتدا به صورت وارداتی و سپس به صورت مونتاژی در بازار ایران عرضه شود. به طور کلی با توجه به تازه کار بودن آرشام موتور می توان گفت که مسیر سختی پیش رو دارد و باید علاوه بر عرضه، به فکر ارائه خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی نیز باشد.

 

dongfeng-aeolus-haoji-AX7-2022-1

69064_Screenshot 2022-09-12 223159

 

مشخصات فنی آئولوس AX7

این کراس اوور به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است، که ۱۹۰ تا ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ تا ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تَر (WDCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. توجه داشته باشید که مشخصات فنی AX7 مارس کاملاً با مشخصات شاین مکس بنزینی یکسان است که به دلیل وزن بالاتر این خودرو، شتاب گیری کند تری دارد.

در مورد سطح امکانات AX7 آرشام موتور نیز می توان گفت که در نسخه پایه واردات آن انجام شده و مهم ترین آپشنی که به آن تجهیز شده رادار نقطه کور است.

در پایان می توان نتیجه گرفت که با توجه به طراحی عجیب AX7 مارس و همچنین سطح امکانات پایین آن، احتمالاً در ابتدای ورود به بازار با استقبال از جانب مردم رو به رو نشود اما پس گذشت مدتی، کیفیت و استهلاک پایین این خودرو موجب شود تا تمایل نسبت به خریدش بالا رود.

 

23916_Screenshot 2022-09-12 223222

1169957_106

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه