// کد مطلب: ۱۶۶۲۶۸

شرایط فروش خودرو | شرایط فروش تیگارد X۳۵

شرایط فروش تیگارد X۳۵ با قیمت قبلی

شرایط فروش تیگارد X35 با قیمت قبلی
لینک کوتاه کپی شد

نمایندگی تیگارد موتور گودرزی تحت مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی، شرایط فروش نقدی تیگارد X35 را با قیمت قبلی و بدون افزایش اعلام کرد.

شرایط فروش تیگارد X35 در نمایندگی تیگارد موتور گودرزی به صورت نقدی و بدون محدودیت با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری و با قیمت مصوب ۱،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان اعلام شد. این طرح فروش به صورت حضوری و از طریق نمایندگی تیگارد موتور گودرزی صورت می گیرد. شایان ذکر است که تعداد خودرو های موجود در این طرح محدود بوده و به همین سبب افرادی که قصد خرید دارند می بایست هرچه سریعتر به نمایندگی تیگارد گودرزی مراجعه نمایند.

 

تیگارد X35

 

علاقه مندان به ثبت نام در این طرح جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۴۴۹۸۲۹۴۱-۰۲۱ (تهران) و ۳۴۰۰۳۳۴۰-۰۲۶ (کرج) تماس حاصل نمایند.

 

مشخصات فنی تیگارد X35

 

تیگارد X35

 

این خودرو که در جایگاه یک کراس اوور جمع و جور قرار می گیرد، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر مجهز است و می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT هم وظیفه دارد تا توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی X35 برساند. برای جعبه دنده این خودرو حالت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته و اسپرت درنظر گرفته شده و با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی بایک، این کراس اوور مصرف سوخت ترکیبی ۷.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد. فاصله محوری تیگارد X35 دو متر و ۷۵ سانتی متر اعلام شده است و این عدد نشان می دهد که خودرو از نظر ابعاد شباهت زیادی به سایر رقبای چینی خود مانند جک S3، چانگان CS35، هایما S5 و… دارد.

 

امکانات ایمنی و رفاهی تیگارد X35

 

تیگارد X35

 

تیگارد X35 در جایگاه یک کراس اوور اقتصادی و چینی به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه