// کد مطلب: ۱۶۶۳۵۵

ثبت نام خودروهای برقی | خودروهای برقی

نتایج ثبت نام خودروهای برقی اعلام شد

نتایج ثبت نام خودروهای برقی اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

نتایج ثبت نام خودروهای برقی و اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای برقی اعلام شد.

به گزراش طلانیوز: بر اساس آنچه مدیر سامانه یکپارچه اعلام کرد، نتیجه اولویت دهی خودروهای برقی وارداتی شنبه مشخص خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی برقی در گفت و گویی گفت : نتیجه نهایی اولویت دهی خودروهای برقی وارداتی تا آخر وقت روز شنبه ۱۹ خرداد ماه مشخص می شود.

عصر پنجشنبه 1403/03/17 نتایج برای برخی از متقاضیان قابل رویت بود اما نتایج کامل مشخص نشده بود و سایت به حالت به روزرسانی برگشت. حالا باید شنبه منتظر نتایج نهایی عرضه خودروهای برقی باشیم.

 

متقاضیان سه دسته خواهند شد

۱-دسته اول متقاضیانی که خودرو به آن ها تخصیص داده شده است.

۲-دسته دوم متقاضیانی که در صف انتظار خرید خودروی مورد نظر قرار میگیرند که در صورت عدم تکمیل وجه دسته اول و یا افزایش ظرفیت فروش، خودرو به آن ها تخصیص داده می شود

۳-دسته سوم متقاضیانی هستند که در وضعیت عدم تخصیص قرار می گیرند

گفتنی است که کسانی که در وضعیت عدم تخصیص قرار می گیرند اولویتی نخواهند داشت و در عرضه های بعدی برای خرید خودروی برقی ملزم به بلوکه سازی مجدد مبلغ و ثبت اولویت هستند.

انتظار می رود پس از اعلام نتایج نهایی به مرور شرایط فروش خودروها اعلام و قرارداد های فروش منعقد گردد. همچنین به زودی عرضه جدید خودروهای برقی وارداتی را در سامانه خواهیم داشت.

متقاضیان خرید خودروهای برقی که چند هفته قبل با بلوکه کردن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود اقدام به ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای برقی کرده بودند، حالا با مراجعه به پروفایل کاربری خود می توانند از نتایج و اولویت بندی این ثبت نام مطلع شوند. لازم بذکر است اطلاعات متقاضیان در حال بروزرسانی می باشد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه