// کد مطلب: ۱۶۶۴۲۷

نمایشگاه خودرو | نمایشگاه خودرو شیراز

کدام خودروساز به اتواکسپو شیراز می آید؟

کدام خودروساز به اتواکسپو شیراز می آید؟
لینک کوتاه کپی شد

استقبال خودروسازان از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز و رونمایی و معرفی محصولات جدید نشان می دهد که اولین رویداد خودرویی سال با دستانی پر آغاز خواهد شد، اما باید دید کدام خودروساز به اتواکسپو شیراز می آید؟

به گزارش طلانیوز: اولین نمایشگاه خودروی سال ۱۴۰۳ از ۲۲ تا ۲۵ خردادماه جاری در شیراز و در محل دائمی نمایشگاه بین المللی این شهر آغاز خواهد شد. استقبال مناسب تولیدکنندگان و حضور پرتعداد آن ها نشان می دهد که شیراز همچنان جایگاه خود را در صنعت خودروسازی و حمل و نقل کشور حفظ کرده است.

تا امروز حضور بیش از ۲۰ شرکت در این رویداد قطعی شده و قرار است برخی از آنان محصولات جدید خود را در این نمایشگاه رونمایی کنند. همچنین سایر شرکت ها نیز آخرین خودروهای خود را برای بازدید عموم در این نمایشگاه به معرض دید درمی آورند.

براساس اعلام مجری جدید این رویداد تاکنون حضور شرکت های گروه بهمن (بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، آسنا، بی ام کارز و ایران دوچرخ) کرمان موتور، مدیران خودرو (اکستریم، ام وی ام، فونیکس و فونیکس NAV) آرین موتور (آرین دیزل ، لاماری و میتسوبیشی)، فردا موتور، پرشیا خودرو، دیما دیزل (مایان ) ویرا دیزل، شایان دیزل (دفران)، آرشام موتور، نوین ماهان (نبکا)، زامیاد، سایپا دیزل، ایران کاوه، مپنا، خودروسازان بوئیز و فرهان پیشرو در این رویداد قطعی شده است.

تیگارد موتور، آمیکو و صنایع خودروسازی پادرا از دیگر خودروسازانی هستند که با نمایندگی های خود در این نمایشگاه حاضر خواهند شد. همچنین براساس برنامه ریزی های انجام شده، طی این رویداد برای اولین بار محصولات متعدد سبک و سنگین نیز رونمایی و معرفی خواهند شد.

در همین حال، حضور متعدد تولیدکنندگان خودروهای سنگین با محصولات جدید و یا فراهم کردن امکان تست درایو این گونه خودروها، از یک سو تأکیدی بر موقیعت خاص جغرافیایی شیراز در حمل و نقل کشور می تواند باشد و از سوی دیگر نشان می دهد که امسال نیز رقابت در این بخش از بازار باز هم سنگین و شدید خواهد بود. البته هنوز حضور خودروسازانی مانند ایران خودرو، ایران خودرو دیزل سایپا، پارس خودرو و شرکت هایی مانند کامل دیزل در این رویداد قطعی نشده است.

 

 

/منبع: اسب بخار

براساس این گزارش، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز طی روزهای ۲۲ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. با توجه به افزایش دمای هوا و عدم تداخل با ساعات کاری، زمان بازدید از ۱۷ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه