// کد مطلب: ۱۶۶۴۴۸

نمایشگاه خودرو شیراز | آرشام دیزل

رونمایی از اکروکس آرشام دیزل در بیست و یکمین اتواکسپو شیراز

رونمایی از اکروکس آرشام دیزل در بیست و یکمین اتواکسپو شیراز
لینک کوتاه کپی شد

کشنده آکروکس، محصول جدید آرشام دیزل، در بیست و یکمین اتواکسپو شیراز رونمایی خواهد شد.

به گزارش طلانیوز: آرشام دیزل به عنوان یکی از جوان ترین تجاری سازان کشور، در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی خواهد شد. این شرکت در حالی اقدام به معرفی این محصول خواهد کرد که برای اولین بار در یک رویداد خودرویی شرکت می کند.

آرشام دیزل این کشنده را یکی از قوی ترین کشنده های موجود در بازار خودرو کشور می داند. کشنده آکروکس محصول آرشام دیزل مجهز به یک پیشرانه ۶ سیلندر ۱۳ لیتری توربو شارژ خطی ۲۴ سوپاپ با یک گیربکس پنج‌حالته اینتاردر است. این گیربکس قدرتی حدود ۵۶۰ اسب بخار و ۲۵۵۰ نیوتون متر گشتاور را از موتور به چرخ ها را انتقال می دهد، این موتور مدل CURSOR13FPT است که مجهز به سیستم خنک کننده ی TRAXON ساخت ZF آلمان است.

مشخصات فنی کشنده آکروکس

ظرفیت محورهای عقب و جلوی این کشنده محصول آرشام دیزل در محور جلو، که ساخت ایوکو است، ۷۵۰۰ کیلوگرم و محور و دیفرانسیل عقب ساخت ایوکو با ظرفیت ۱۳۰۰۰ کیلوگرم به همراه قفل دیفرانسیل است که کشنده آکروکس هم چنین دارای امکانات ایمنی شامل سیستم تزریق سوخت پرفشار COMMON RAIL محصول شرکت بوش، گرم کن الکتریکی موتور در هوای سرد، پیش گرم کن سوخت، سیستم تعلیق جلو از نوع فنر شمش دولایه به همراه کمک فنر، سیستم تعلیق عقب از نوع ۴ بالن به همراه میل موج گیر، ECU محصول شرکت بوش، سیستم کنترل آلایندگی SCR مجهز به ترمز موتور و خفه کن و مجهز به اکو سوییچ، سیستم ترمز پنوماتیکی SORL، ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز ضدقفل ABS، سیستم هوشمند ترمز اضطراری پیشرفته (AEBS+FCWS+LDWS)، سیستم ترمز جلوگیری از برخورد با موانع، سیستم ترمز ضد لغزش ASR، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، شاسی و اکسل ساخت شرکت IVECO، سیستم کنترل پایداری حین ترمز EBS، ترمز تپه HAS، سیستم های الکترونیکی ترمز ساخت KNORR، فرمان برقی هیدرولیکی و رینگ های فولادی یک تکه است.

امکانات رفاهی کشنده اکروکس

رادار خط خوان (LDWS)، دوربین ۳۶۰ درجه پانورامیک، بالابر اتاق برقی، قفل مرکز به همراه ریموت کنترل و کلید قطع کن جک کابین، همچنین کابین این کشنده دارای اتاق سقف بلند به همراه دو تخت خواب و دارای تأییدیه استاندارد استحکام کابین از اتحادیه اروپاست.

فاصله محوری کشنده آکروکس ۳۹۰۰ میلی متر، طول ۶۳۶۰ میلی متر، عرض ۲۵۵۰ میلی متر و ارتفاع سقف از سطح زمین ۳۹۶۰ میلی متر است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه