// کد مطلب: ۱۶۶۵۲۸

قیمت اطلس G | اطلس G

افزایش قیمت اطلس G اعلام شد

افزایش قیمت اطلس G اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

جدیدترین بخشنامه های تکمیل وجه برای مشتریان محصولات سایپا نشان می دهد که این شرکت اطلس G را گران کرده است.

به گزراش طلانیوز: جدیدترین بخشنامه های تکمیل وجه برای محصولات خودروسازی سایپا نشان می دهد قیمت اطلس G افزایش داشته است. قبل تر قیمت نهایی اطلس جی ۴۰۶ میلیون تومان اعلام شده بود و حالا این قیمت به ۴۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است. این در حالی است که در لیست ماهانه منتشر شده توسط سایپا قیمت اطلس G بدون تغییر ذکر شده بود اما حالا پیام های ارسالی از مخاطبین عزیز آخرین خودرو حاکی از آن است که اطلس G حدود ۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. البته این را در نظر داشته باشید که احتمالا این افزایش قیمت ناشی از افزایش هزینه های جاری تحویل خودرو در سال جدید باشد.

 

جدول افزایش قیمت اطلس G

اطلس G

 

قرار است سایپا در چهارشنبه هفته جاری برنامه پیش فروشی برای محصولاتش داشته باشد. پیش بینی می شود در این شرایط فروش اطلس G هم عرضه شود. البته دقت کنید که در برنامه های پیش فروش قیمت نهایی نیست و قیمت مصوب در زمان تحویل خودرو محاسبه خواهد شد.

 

معرفی و مشخصات سایپا اطلس

سایپا اطلس G به پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز است که M15-GSI نام دارد. با تغییرات فنی که در این موتور لحاظ شده، حالا خروجی های فنی به ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور رسیده است. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد. نسخه G به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی و پارچه، تهویه الکترونیکی دستی، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، سنسور TPMS، سامانه کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی،نمایشگر لمسی، سنسور و دوربین پارک عقب، نمایشگر تعویض دنده و … مجهز است.

 

اطلس G

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه